"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Volgens mij is die usb-poort puur en alleen om je modem op aan te sluiten!J2pc schreef op 29 oktober 2002 @ 21:23:
Ik Heb binnenkort ADSL met E-tech router&modem in één
Deze router heeft 1 USB aansluiting voor netwerk-doeleinden.
Nu wil ik mijn laptop draadloos aansluiten op het Netwerk.
Kan ik op deze USB poort gewoon een USB WLAN adapter aansluiten, of kom ik niet van dat (dure) acces point af.
Zou het misschien met Bluetooth kunnen. MSI heeft bleutooth USB pennen (net een thumbdrive) Eentje in de laptop en een in de router.
Wie weet de (goedkoopste) oplossing???
Een bluetooth of wireless usb adapter gaat dus niet werken en je hebt dus nog steeds iets met de functie ap nodig!
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Op die usb poort kan je gewoon een pc aansluiten (k heb het ding hier net liggen om ff te testen) in windows verschijnt er dan gewoon een usb nic zodat die pc ook alle andere pcs ziet.j_iscool schreef op 29 oktober 2002 @ 21:26:
[...]
Volgens mij is die usb-poort puur en alleen om je modem op aan te sluiten!
Een bluetooth of wireless usb adapter gaat dus niet werken en je hebt dus nog steeds iets met de functie ap nodig!
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Nee, die USB functie is voor het netwerk
van de site:
"USB aansluiting voor 5e computer (usb driver wordt geinstalleerd als USB-to-LAN-netwerkkaart)"
<EDIT>
Het gaat mij er dus om of ik de USB poort kan gebruiken voor WLAN/Bluetooth
van de site:
"USB aansluiting voor 5e computer (usb driver wordt geinstalleerd als USB-to-LAN-netwerkkaart)"
<EDIT>
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Nee, het is dus een usb-apparaat, net zoals een scanner.J2pc schreef op 29 oktober 2002 @ 21:30:
Nee, die USB functie is voor het netwerk
van de site:
<EDIT>
Een usb-wireless adapter lukt niet, hoe krijg je drivers in je router?
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Als jij denkt dat je de driver voor een bluetooth adapter of een Wireless Lan adpater kan installeren op je router, dan mag je het proberen 
Gaat dus niet werken.
Het is dus alleen bedoeld om aan te sluiten op een PC, zodat je een extra PC op je netwerk kan aansluiten, maar dan via USB.
Gaat dus niet werken.
Het is dus alleen bedoeld om aan te sluiten op een PC, zodat je een extra PC op je netwerk kan aansluiten, maar dan via USB.
Pagina: 1