Toon posts:

Aanmelden Hotmail wil niet lukken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer me nu al een uur aan te melden voor Hotmail, maar het wil telkens niet lukken. Ik kom tot het moment van het invullen van al mijn gegevens, maar als ik vervolgens op de knop 'verder' druk, moet ik erg lang wachten. Zo lang, dat de 'pagina niet kan worden weergegeven'. Probeer ik mezelf aan te melden via de MSN Messenger, dan krijg ik op een gegeven moment de melding 'De wizard kan geen verbinding met internet maken of de webservice heeft een ongeldige wizardpagina geretourneerd'.

Hoe is dit mogelijk? Ik moet wel bekennen dat ik de afgelopen dagen aan het prutsen ben geweest om mezelf aan te melden bij Hotmail. Kan het zijn dat ik nu bepaalde rechten verspeeld heb?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Met wat voor internet verbinding probeer je dit, en welke provider ?

Ik weet niet of de probleem met Planet internet enzo nog speelt, maar het lijkt er iig wel op..

Verwijderd

Rechten verspeeld nah nee ;)

maar goed gewoon internet kan je wel maken anders kan je dit niet posten :)

als eens een restart geprobeerd
of msn af te sluiten
sinds wanneer heb je dit probleem

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
ik kan met mijn gegevens gewoon inloggen bij hotmail en bij msn ook.
gewoon later nog eens proberen.

trouwens al eens gehoord van onderhoud aan servers :?
Dit soort topics zijn trouwens ook niet meer zo gewenst, meestal gaan deze op slot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een inbelverbinding bij Het Net. Restart: ja, vele malen, net zoals MSN. Dit probleem heb ik sinds afgelopen zondag.

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:20:
Ik heb een inbelverbinding bij Het Net. Restart: ja, vele malen, net zoals MSN. Dit probleem heb ik sinds afgelopen zondag.
Probeer eens een verbinding met een andere provider te gebruiken. TMFWeb ofzo (is toch ook gratis :?). Als het dan wel wil is het probleem opgelost :)

Verwijderd

Hoii

probeer gewoon eens een andere emailprovider.. Hotmail werkt wel vaker traag en daar hoef je echt niet om te treuren.

je kan met dat emailadres ook msn gebruiken als je eventjes een passport aanmaakt op www.passport.com, krijg je alleen geen nieuwe melding van mail via msn da's wel jammer..

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels heeft een kennis van me zorg gedragen voor mijn aanmelding bij Hotmail (op zijn computer wel te verstaan). Nu ik bij mezelf probeer de gegevens in te typen om de MSN Messenger te starten, krijg ik keer op keer de volgende melding:

'Aanmelden bij NETmessenger service is mislukt omdat de service niet reageert. De service is niet beschikbaar of er is geen verbinding met het internet'

Uiteraard heb ik gewoon verbinding gemaakt met HetNet. Kan het toch zo zijn dat ik iets op mijn pc (met daarop XP Home) verprutst heb?

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zoals ik al zei.. volgens mij kan HetNet op 1 of andere manier niet omgaan met dat verhaal.. Bij de één gaat het wel goed en bij de ander niet... Probeer het eens met een andere verbinding op JOU computer.
Pagina: 1