Ik zat net te denken wat voor supermooie dingen je zou kunnen maken met een techniek zoals gebruikt wordt voor Heads-Up Display's. Voor degenen die het nog niet kennnen: Hierbij wordt grafische of textuele informatie geprojecteerd op een doorzichtig materiaal, waarbij de rest van het materiaal dus doorzichtig blijft.
Het wordt al gebruikt in sommige concept cars, vliegtuigen etc. Maar nergens kan ik vinden hoe het precies werkt, en welke materialen er worden gebruikt. (Zoals speciale glascoatings etc.) En speciaal voor het 'casemodden' zou het prachtig zijn.
Aangezien ik echt, na me helemaal suf gesearched te hebben, niks hierover kan vinden, dit topicje.
Dus.. hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
en wat zouden jullie er allemaal mee willen maken?
Verbaas me
Het wordt al gebruikt in sommige concept cars, vliegtuigen etc. Maar nergens kan ik vinden hoe het precies werkt, en welke materialen er worden gebruikt. (Zoals speciale glascoatings etc.) En speciaal voor het 'casemodden' zou het prachtig zijn.
Aangezien ik echt, na me helemaal suf gesearched te hebben, niks hierover kan vinden, dit topicje.
Dus.. hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
en wat zouden jullie er allemaal mee willen maken?
Verbaas me