My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
11Mb zal je niet halen, maar op korte afstand moet je toch zeker 6 a 7 Mbps kunnen halen.
Ik heb een Cisco AP met een lucent kaartje en ik haal die snelheden 'makkelijk'. Heb je al eens een andere laptop geprobeerd?
Gebruik je de native XP drivers of de bijgeleverde 3com drivers?
hoe zijn de snelheden binnen het netwerk (van je laptop naar bijvoorbeeld een server)?
Ik heb een Cisco AP met een lucent kaartje en ik haal die snelheden 'makkelijk'. Heb je al eens een andere laptop geprobeerd?
Gebruik je de native XP drivers of de bijgeleverde 3com drivers?
hoe zijn de snelheden binnen het netwerk (van je laptop naar bijvoorbeeld een server)?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik gebruik de drivers van 3Com en de laptop was voor de komst van het draadloze gebeuren prima in staat de zooi bij te houden [pats-mode] 4 Mb/s dl ging zonder problemen [/pats-mode]
Op het interne netwerk:
7.4 Mb file in 15 seconden
en 11.5 in 25 seconden. Da's dus ongeveer 500 Kb/s...
Kan het wat de internet-verbinding betreft eventueel de firewall van de router zijn ?
Op het interne netwerk:
7.4 Mb file in 15 seconden
en 11.5 in 25 seconden. Da's dus ongeveer 500 Kb/s...
Kan het wat de internet-verbinding betreft eventueel de firewall van de router zijn ?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Waarschijnlijk is dan idd de router een beetje minder prettig, wel vreemd.
Oepsie .. verkeerde kick getrashed 
Gratis en voor niets een kick terug
Gratis en voor niets een kick terug
350KByte/s = 2800Kbits/s = 2,8Mbits/s
En een T1 lijn is maar 1.544 Mbps.
Dus iets klopt er niet in jou verhaal. Jou internet snelheid is hoger dan wat je aangeeft. En toch zit je te klagen. Ik snap het niet.
Tevens is een T1 lijn volgens mij niet eens te verkrijgen in NL.
Dus iets klopt er niet in jou verhaal. Jou internet snelheid is hoger dan wat je aangeeft. En toch zit je te klagen. Ik snap het niet.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
wie zegt dat ik in NL zit ?
Maargoed, als je even de precieze feiten wilt weten.
Ik ben een redelijke n00b wat betreft netwerk-kreten, dus ik heb me vergist met die T1. Ik woon in een wijk die direct aangesloten zit op een 100Mbit LAN van de universiteit alhier...wat voor een verbinding er naar het internet ligt zou ik ff niet weten.
Voordat ik de draadloze verbinding had was meer dan 350 Kb/s over het internet geen probleem...
Ik zit niet te klagen over de snelheid van het netwerk, want wat mij betreft is 350 Kb/s prima...het gaat mij er alleen om dat als ik een draadloos netwerk-produkt koop wat 11 Mbit/s zou moet kunnen halen dat ik tenminste in de buurt wil komen van die snelheid. Zoals je gezien hebt haal ik zelf op het interne netwerk die snelheid bij lange na niet. Dus dan heb ik reden tot klagen.
Ik ben een redelijke n00b wat betreft netwerk-kreten, dus ik heb me vergist met die T1. Ik woon in een wijk die direct aangesloten zit op een 100Mbit LAN van de universiteit alhier...wat voor een verbinding er naar het internet ligt zou ik ff niet weten.
Voordat ik de draadloze verbinding had was meer dan 350 Kb/s over het internet geen probleem...
Ik zit niet te klagen over de snelheid van het netwerk, want wat mij betreft is 350 Kb/s prima...het gaat mij er alleen om dat als ik een draadloos netwerk-produkt koop wat 11 Mbit/s zou moet kunnen halen dat ik tenminste in de buurt wil komen van die snelheid. Zoals je gezien hebt haal ik zelf op het interne netwerk die snelheid bij lange na niet. Dus dan heb ik reden tot klagen.
Ja in dat geval heb je gelijk. Zijn er niet meer AP daar op de UT? Zodat se de bandbreedte delen met elkaar. Dat je daarom niet volledige bandbreedte haald.YellowCube schreef op 31 oktober 2002 @ 13:33:
wie zegt dat ik in NL zit ?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
ik wou net zeggen, maar ik ben weet te f*cking laat ....Jeroen_Tielen schreef op 31 oktober 2002 @ 13:11:
350KByte/s = 2800Kbits/s = 2,8Mbits/s
Ik denk het niet, dan zou ik neem ik aan moeten zien dat er meer dan 1 (m'n eigen) draadloze netwerk beschikbaar is.Jeroen_Tielen schreef op 31 oktober 2002 @ 13:35:
[...]
Ja in dat geval heb je gelijk. Zijn er niet meer AP daar op de UT? Zodat se de bandbreedte delen met elkaar. Dat je daarom niet volledige bandbreedte haald.
Ik ben bang dat ik het maar gewoon moet accepteren...het is geen wereldramp, maar ik dacht dat er misschien een oplossing voor zou zijn.
Pagina: 1