BeOS installeren zonder windows

Pagina: 1
Acties:

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Kunnen jullie mij helpen?! Is het ook mogelijk om BeOS Gratis!! zonder windows installeren? Ik kon er niks over vinden. En als jullie het weten: Hoe moet ik dan doen? Alvast bedankt! Ik wordt er afentoe helemaal gek van!!!

[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 29-10-2002 20:53 . Reden: dat waren ietsje teveel :r smilies ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
Dat gaat prima toch?
Gooi de cd erin en klaar...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Je zou de BeOS pro cd kunnen kopen en hem dan installeren... Die cd is nu heeeel erg goedkoop :)

|>

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Het gaat over de gratis versie, vergeten! :P :P :P :P :P

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:00
http://vasper.net heeft een BeOS PE 5 MAX gemaakt, met compile tools enzo erin :) die kan ook vanaf cdbooten en zonder windows installeren :)

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hoe brand ik die cd ooit, mounten met deamon gaat niet en de instellingen om em met nero te branden staan er ook niet bij

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:00
NightCruiser schreef op 29 oktober 2002 @ 22:20:
hoe brand ik die cd ooit, mounten met deamon gaat niet en de instellingen om em met nero te branden staan er ook niet bij
verder op de pagina gelezen? wel verder kijken als je neus langs is |:(

http://crux.sourceforge.n...og=2&lang=en&onlynewfaq=0

Verwijderd

het is wel mogelijk maar dan zul je voor de eerste keer 'toch' in windows moeten zitten...Je download 'm eerst, daarna installeer je 'm en vervolgens zet je de programma directory op CD. Als je het nu op een kale PC wilt installeren hoef je alleen maar ff de bestanden uit te pakken op je C:\ en op te starten met een bootflop (die je eerder al gemaakt hebt) :)
Pagina: 1