| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
pff reken maar op 3-4 weken das ongeveer standaard voor een reparatie.
En dat ie niet meer aangaat kan ook betekenen dat het display stuk is of dat de aan/uitschakelaar niet goed meer werkt.
En dat ie niet meer aangaat kan ook betekenen dat het display stuk is of dat de aan/uitschakelaar niet goed meer werkt.
t display zal t waarschijnlijk n iet zijn lijkt me, want dan zou ie nog wel dat opstart geluidje moeten geven.Xplosive schreef op 29 oktober 2002 @ 20:47:
pff reken maar op 3-4 weken das ongeveer standaard voor een reparatie.
3 a 4 weken, ja daar hou ik ook rekening mee eigelijk zelfs met 4 a 5, maar de leverancier waar ie is gekocht gaf aan 5 a 10 werkdagen. Ben dus erg benieuwd!!
bij mij ook ja
1e reparatie: 5 weken
2e keer: 9 weken
[edit]
8210, standaard display gezeik
[/edit]
[ Voor 0% gewijzigd door FitNiX op 29-10-2002 20:57 . Reden: typo's ]
tip: volgende keer gewoon een Nokia store opzoeken, die maken hem dezelfde dag nog
Verwijderd
Had ook een uitvaller bij mijn 6310i en kon hem binnen 2 uurtjes weer ophalen en voila gerepareerd!
welke nokia store was dat? mijn 8310 valt soms spontaan uit, dit zou op te lossen zijn met een nieuwe firmware... Maar als dat 5-?? weken duurt neem ik dat uitvallen wel voor lief....
Ik heb een keer mijn telefoon laten pleuren [= ook niet slim
] en display gelijk kapot! Nieuw schermpje erin gekrijgt, 51 Euro gekost en ik was hem een week kwijt! Maar kreeg gelukkig wel kosteloos een leen toestel mee.
Telefoon ter reperatie in Drachten, The Phonehouse aangeboden. Bedankt jongens.
Telefoon ter reperatie in Drachten, The Phonehouse aangeboden. Bedankt jongens.
What's a cube to you?
Ik heb vandaag m'n 6310 weer terug gekregen, hij is 16 daagjes weggeweest. Er zijn plastic profieltje in het accu gedeelte geplaatst en het printje is vervangen.
Topic mag gesloten worden
Topic mag gesloten worden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()