Topic dicht wel/niet leesbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Ik denk niet dat het de bedoeling kan of mag zijn dat als een topic tijdelijk dicht is, dit toch volledig zichtbaar is.

Het gaat mij met name om de in de IT sectie tijdelijk gesloten Nokia Inkoopactie.

Ofschoon het niet geheel duidelijk is of de aanbieder al of niet te goeder trouw handelt en dit door jullie wordt onderzocht, kan nu iedereen nog steeds dit topic lezen en buiten het forum om de poster benaderen. Daardoor kunnen alsnog zaken door hem worden gedaan die achteraf gezien mogelijk niet zijn toegestaan.

Het leed is dan echter al geschied.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dat klopt. Maar het gaat er meer om dat wij daar niet aan meewerken. Het signaal afgeven enzo :). Misschien dat deze eventueel beter naar de trashcan had gekunt, maar het gros van de gesloten topics kan gewoon leesbaar blijven toch? :)

Deze discussie kan trouwens beter in LA :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:58
Misschien dat dit als extra functie kan een topic sluiten en onzichtbaar maken of alleen sluiten. (jullie hadden hem ook naar SeM kunnen verplaatsen was het vanzelf goed geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik denk dat als zo'n topic 'verwijderd' (=> TC) wordt, er weer een hoop mensen zullen zijn die vragen waar het topic gebleven is. Als ze nu de topicstarter benaderen, is het op hun eigen verantwoording. Zo kan ook de sluitmessage worden gelezen :).

nokia 7650 INKOOP ACTIE> erg goedkoop
Neem ik aan :P
Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 00:24:
Misschien dat dit als extra functie kan een topic sluiten en onzichtbaar maken of alleen sluiten. (jullie hadden hem ook naar SeM kunnen verplaatsen was het vanzelf goed geweest.
Wat voegt SeM dan toe? Ze hebben genoeg private fora waar het naartoe kan hoor, TrashCan is dan het meest logisch. Maar zoals ik al zei, er hebben een hoop mensen in dat topic gereageerd, en die missen ineens dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:58
Compubiter schreef op 30 oktober 2002 @ 00:27:
Wat voegt SeM dan toe? Ze hebben genoeg private fora waar het naartoe kan hoor, TrashCan is dan het meest logisch. Maar zoals ik al zei, er hebben een hoop mensen in dat topic gereageerd, en die missen ineens dat topic.
Is maar een voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Topics welke niet geplaatst hadden mogen worden omdat er dingen gebeuren die niet volgens de regels zijn moeten i.m.o. gewoon helemaal weg.

Als men (een modje) soms delen in een reactie verwijderd omdat deze niet door de beugel kunnen is dat vrijwel hetzelfde immers.

Het gevolg kan zijn dat een topic met als titel "koop mijn auto's" met daarin een link naar de site van de verkoper, eeuwig blijft staan en de verkoper dus gratis die reclame voor zichzelf behoud.

Omtrent het betreffende inkooptopic had er trouwens nu langzamerhand wel wat uitsluitsel mogen zijn.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreffende inkooptopic heeft eerst een hele rij emails opgeleverd. Er is een topic in GTC wat daar op dit moment over gaat dus nog een ietsiepietsie geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Uhhh GTC?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
mag ik ook ff wat zeggen als Topic Starter...
Dick probeert kost wat kost om ervoor te zorgen dat mijn inkoopactie niet doorgaat, en probeert dus zelfs nog te dwarsbomen dat mensen buiten GoT om aan mijn actie meedoen.
Dit vind ik ronduit belachelijk. Misschien heeft hij zelf net dik 600 euro betaald voor zijn 7650 en gunt hij het andere mensen niet ofzo.
Ik heb per email contact gehad met CuteBritney en die weet dus precies hoe de vork in de steel zit.
Ik vind het belachelijk als jullie zo'n topic verwijderen. Ik heb iedereen duidelijk verteld hoe alles zit, en als ze dan wel of niet besluiten mee te doen is toch hun keus?
Soms heb ik t gevoel dat er moderators zijn die denken dat ze God zijn... maar goed...

kortom, sluiten was ok (aangezien de mods pas na 7 uur reageerden op mijn mail ofzo), maar gezien omstandigheden vind ik verwijderen niet nodig, en is heropening misschien zelfs mogelijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dick: Gathering of Tweakers Crew ;)
Phusebox: we weten hoe jij erover denkt. Zowel MT als HGAs gaan hierover en die zijn dunner bezaait dan moderators dus geduld zul je moeten hebben. Wat mij betreft is de prijs dusdanig hoog tov wat is afgespraken als een maximaal richtbedrag dat ik denk dat je een andere website moet proberen (ebay.nl ofzo) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Dick heeft een oude werkende 3210 _/-\o_

En als morgen elke winkelier naast zijn winkel als particulier ook dingen gaat verkopen is dat strafbaar.

Als GotT regels opstelt en mensen zich er niet aan houden dienen maatregelen getroffen te worden.

Tenslotte moet ook ik mij aan de regels houden en zijn er genoeg zaken waarvan ik graag wat aandacht zou willen hebben maar niet aan bod kunnen of mogen komen omdat ze in strijd zijn met de regels.

Ik moet nu dringend iets doen maar zal later een uitgebreide topic over dit onderwerp posten.

Overigens heb ik niets tegen jou persoonlijk maar is het mij gewoon te doen om duidelijkheid te krijgen wat nu wel of niet mag. Noem het een testcase.

Realiseer jij je wat de consequenties kunnen zijn?

lolmodus
"INKOOPACTIE"
Ik kan 15 SMARTS kopen met 15% korting
Ik kan 24 breedbeeldtelevisies kopen met 30% korting
Ik kan 250 HD's van 80 GB kopen voor 70 (staan in pricewatch 137)

Get the point?

NB
Overigens zou ik het op prijs stellen als je mij geen l*l of zeikerd meer noemt. Tenslotte blijf ik wél beleefd.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
We hebben besloten dat het niet door gaat.
De redenen zijn vrij duidelijk: Prijs is te hoog, en de afkomst is twijfelachtig.

Over of het topic verwijderd had moeten worden; ik zag er geen reden toe.
De draad is op slot. Via GoT wordt er niet meer gehandeld in 7650 telefoons. En dat is waar het om gaat.
Het argument dat het dan buiten GoT verder gaat; dat zal best wel eens kunnen. Maar maakt dat wat uit? Eigenlijk niet, aangezien het ook niet meer onder de 'verantwoording' van GoT valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En daarmee is dit afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.