Jaja... Ik ben bezig met het een en ander; heb alleen niet de hele dag de tijd om eraan te werken... Heb afgelopen weekend al gezegd dat het ZEKER een week duurt...
Heb net mijn eerste tests gedaan met het versturen van het spul via TCP/IP op een door de gebruiker in te vullen poort; wat er in je netwerk dus ook maar aan poort beschikbaar is zou moeten werken... (lijkt goed, dus...)
Ik twijfelde nog tussen 2 dingen;de user.txt door de client laten meezenden, en de gegevens opnemen in de logs; dit wil dus zeggen dat je geen subteamstats zou hebben...
Het wordt dus waarschijnlijk optie 2; in de client config kun je je subteam/member naam ingeven; vanuit de proxylogs kunnen dan stats gemaakt worden. De proxy verstuurd dan alle data met zijn eigen user.txt, dus allemaal onder dezelfde user.
Of... Combinatie van de twee; dan zou de proxy dus subteam stats kunnen geven, en toch voor verschillende teams kunnen flushen...
ok... sorry voor het hardop denken; ik denk dat ik eruit ben...
De cliënt verteld dus de proxy welk subteam hij is, de user.txt van alle leden in het subteam blijft gelijk, zodat ze onder één user bij stephen terecht komen...