Muon proxy

Pagina: 1
Acties:

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Bestaat er een Muon proxy?

Zo ja, waar te downloaden?

En als er geen proxy is, is er dan wel een of andere truc om toch subteams te hebben?

Alvast bedankt..

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik weet dat DukeBox het er laatst over had maar of het er al is weet ik niet. Hoop het wel eigenlijk :)

• Black-Xjuh
En als het er was was DukeBox van plan die ook te maken?

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

in de Muon FAQ staat er en paar posts over van floppus ( de maker van de proxy).
deze is windows based en gebaseerd op shared networkdrives. voor zover ik weet is DukeBox niet van plan om er een proxy voor te gaan maken. op het officiele forum staan ook wel een aantal posts van Floppus over de proxy.

Van klussen krijg je grijze haren

• Black-Xjuh
Uhhh shared networkdrives?

Dus alleen statistieken voor mensen in het netwerk waar proxy draait?

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

geen idee, moet je maar ff de posts van Floppus nalezen, daar zal het geheid in staan

Van klussen krijg je grijze haren

• Black-Xjuh
Jah je moet beschikking hebben over de Muon map... Dus zelfde als http://scriptdev.homeip.net/muon.php ... mijn eigen stats schiet ik dus ook niet echt veel mee op..

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar wat versta je onder een proxy.. subteamstats != proxy
Een proxy is super simpel.. gewoon laten ftp-en naar een andere pc.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26
ik denk dat het voornaamste de subteamstats zijn als ik kijk naar z'n eerste post:
n als er geen proxy is, is er dan wel een of andere truc om toch subteams te hebben?
Waarin subteamstats bedoeld wordt ipv subteams waarschijnlijk :)

Verwijderd

Jaja... Ik ben bezig met het een en ander; heb alleen niet de hele dag de tijd om eraan te werken... Heb afgelopen weekend al gezegd dat het ZEKER een week duurt...

Heb net mijn eerste tests gedaan met het versturen van het spul via TCP/IP op een door de gebruiker in te vullen poort; wat er in je netwerk dus ook maar aan poort beschikbaar is zou moeten werken... (lijkt goed, dus...)

Ik twijfelde nog tussen 2 dingen;de user.txt door de client laten meezenden, en de gegevens opnemen in de logs; dit wil dus zeggen dat je geen subteamstats zou hebben...
Het wordt dus waarschijnlijk optie 2; in de client config kun je je subteam/member naam ingeven; vanuit de proxylogs kunnen dan stats gemaakt worden. De proxy verstuurd dan alle data met zijn eigen user.txt, dus allemaal onder dezelfde user.

Of... Combinatie van de twee; dan zou de proxy dus subteam stats kunnen geven, en toch voor verschillende teams kunnen flushen...
ok... sorry voor het hardop denken; ik denk dat ik eruit ben...

De cliënt verteld dus de proxy welk subteam hij is, de user.txt van alle leden in het subteam blijft gelijk, zodat ze onder één user bij stephen terecht komen...

• Black-Xjuh
Ik heb nu eigenlijk al stats voor mensen met eigen server.. :) Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik een soort van programma kan maken dat dus de results.txt stuurd... Is het eigenlijk al klaar..

Maar een andere vraag van mij is wat je wel en niet uit de Muon map kan weggooien als je alleen de background versie gebruikt?
Pagina: 1