[CS] Droppende framerate

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Had in CS last van wat dingen, waarna ik een nieuwe detonator (30.82) voor mijn GF2 mx 200 geinstalleerd heb.. Alles waar ik last van had (o.a. te donker beeld) is nu opgelost, heb er alleen weer iets irritants voor terug :(

Namelijk af en toe (vooral tijdens zoom-in van wapens en met name AWP) gaat de muis heel hakkelig over het scherm, net of het slow-motion is.. (droppende framerate dus) En dit probleem had ik voordat ik deze detonator gebruikte nog niet..

Heeft iemand een oplossing hiervoor want het is wel erg irritant zo steeds midden in een game :(

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

zit je op een lan? en heb je shares aan staan? of een ftp server met ongelimiteerde snelheid?
beide wil bij mij nog wel eens een prob zijn als mensen aan t leechen zijn :(

• .GoO
nee met mn ping is niks aan de hand die blijft constant < 40.. Het is echt de framerate..

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
code:
1
net_graph 3
kijk eens of t echt zo is.

• .GoO
fps staat op 72 maar zakt soms in drukke momenten, met rook, of zoomed in naar rond de 40 fps waarna alles heel traag beweegt en schokkerig is..

Verwijderd

doh hij zegt toch zelf ze framerate dropt .. dus als hij weet dat zijn framerate dropt zal hij vast wel net_graph 3 hebben gedaan :X but spank me if i'm wrong.
tja voor de rest alles ff na checken en dubbel checken.. goede detonators .. staat HL niet op software .. etc

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 21:21:
nee met mn ping is niks aan de hand die blijft constant < 40.. Het is echt de framerate..
sja mn ping blijft dan bij mij ook gelijk, das t vreemde, de fps dropt gewoon gigantisch idd :(

• .GoO
Kijk ik heb geen super videokaart ofzo, maar waarom had ik er bij de vorige detonator dan geen last van, dat is het vage.. En nee HL staat op D3D..

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:54:
doh hij zegt toch zelf ze framerate dropt .. dus als hij weet dat zijn framerate dropt zal hij vast wel net_graph 3 hebben gedaan :X but spank me if i'm wrong.
tja voor de rest alles ff na checken en dubbel checken.. goede detonators .. staat HL niet op software .. etc
Kan toch ook dat het gaat schokken ofzo... Maar 40 is nou niet denderend laag hoor :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28

Sick Nick

Drop the top!

sdomburg schreef op 29 oktober 2002 @ 22:24:
[...]

Kan toch ook dat het gaat schokken ofzo... Maar 40 is nou niet denderend laag hoor :)
Wel met CS :+

Dat trekt een TNT M64 nog wel, die 40 fps in 1024*786

Zou in ieder geval eens beginnen met een leuke cl_maxfps 300 ofzo om er voor te zorgen dat die 72 fps hoger kan komen. Als je dan een drop van 50 fps heb ofzo ga je van 200 naar 150 en dat maakt niet zoveel uit :) (of van 125 naar 75 ofzo, ook goed)

• .GoO
cl_maxfps kent ie niet?

Verwijderd

fps_max 100

zet je HL es op opengl?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 00:41 . Reden: tiepo ]

Verwijderd

OpenGL Ondersteund ie niet eens volgens mij... tiz een GF2 he MX200...

kheb zelf namelijk een GF2 MX400 draait ook nie op OpenGL, snap nie hoe t kan... of ik nou mn nieuwe drivers install ofniet blijft lelijk lopen...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:21
Als ik jou was zou ik geowon die oude driver weer installen, met met wat googlen wel te vinden zijn.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 08:53
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:47:
OpenGL Ondersteund ie niet eens volgens mij... tiz een GF2 he MX200...

kheb zelf namelijk een GF2 MX400 draait ook nie op OpenGL, snap nie hoe t kan... of ik nou mn nieuwe drivers install ofniet blijft lelijk lopen...
whahahhaa als je niet weet waarover je het hebt moet je ook nix zeggen, tuurlijk ondersteund die kaart wel opengl...

• Hahn
  • Laatst online: 18:42
Ik heb een TNT2 M64 en die draait op OpenGL. Dan ondersteunt de GF2 MX dat zeker :)

The devil is in the details.

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:13

Jap

No worries

ja daar moet ik MaRcO gelijk in geven, ik heb nl eerst een tnt2 gehad en nu een GF2 Mx400 en bijde werken goed met OpenGl, probeer anders een niet de 30.82 drivers maar een ander! :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb hier 't zelfde probleem ik heb geen ftp, shares etc (56kb/s) maar ik zowel framdrops als ik offline of online speel.
Ook bij ut2003 heb ik er last van (zal strax q3 testen).
specs staan in m'n signature

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

bolleh schreef op 31 oktober 2002 @ 13:22:
[...]

whahahhaa als je niet weet waarover je het hebt moet je ook nix zeggen, tuurlijk ondersteund die kaart wel opengl...
zelfs mijn Ati Rage Pro ondersteunt OpenGL (8 mb geheugen).........
--zoekgewoon betere drivers ---> http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=4

|:( ........ :Z

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• stamp
  • Niet online
CS werkt het beste onder opengl d3d doet ie via een wrapper dus hij zet opengl functies om in d3d
aangezien het gewoon de quake 1 engine is van oorsprong :)

dit is anders wel handig leesmateriaal ook hoe je het lichter zet http://www.tweak3d.net/tweak/halflife/

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• .GoO
op OpenGL speelt ie (na proberen van vele detonators) idd wat lekkerder.. Maar moet sowieso eens voor een nieuwe videokaart gaan kijken (hcc) want hij trekt het bijna niet meer :'(

• Carel
  • Laatst online: 16-02 20:27
Sick Nick schreef op 29 oktober 2002 @ 22:27:
[...]

Wel met CS :+

Dat trekt een TNT M64 nog wel, die 40 fps in 1024*786

Zou in ieder geval eens beginnen met een leuke cl_maxfps 300 ofzo om er voor te zorgen dat die 72 fps hoger kan komen. Als je dan een drop van 50 fps heb ofzo ga je van 200 naar 150 en dat maakt niet zoveel uit :) (of van 125 naar 75 ofzo, ook goed)
Als ie terug zakt naar 40 zal ie dat ook doen bij een maxfps van 300.
Anders zou het wel een hele makkelijke oplossing zijn om zo fpsen uit het niets te toveren :)

En iid, doe opengl, op een 1 of andere manier gaan cs en nieuwere det niet echt ideaal soms, ik heb ook een fps van 20 ofzo met d3d , en met opengl is dat al gauw ver10voudigd :)

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Nu ik er op let daar heb ik ook last van, heb ook een GF2 mx200 en draai op OpenGL

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er op let? bij mij staat m'n beeld gewoon 1 tot 2 seconde (dat is lang) compleet STIL :? en op willekeurige momenten dropt ie naar 7 fps

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

hij zit bij altijd rond de 73 maar al loop ik or whatever dan dropt hij naar 35

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1