8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
zoek ff in je config.cfg naar crosshair
staat die op "0" zet hem dan op "1"
In de options heb je dus wel een crosshaird gekozen neem ik aan?
staat die op "0" zet hem dan op "1"
In de options heb je dus wel een crosshaird gekozen neem ik aan?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
yups, in de options alles uitgeprobeerd, none, cross, dot, kep ze allemaal gehad, en er was er maar 1 die werkte 
en in de config.cfg staat crosshair op "1"
en in de config.cfg staat crosshair op "1"
8<------------------------------------------------------------------------------------
Het KAN n driverprobleem zijn geloof ik, misschien eens andere drivers voor je videokaart installeren?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Kijk eens naar de size van je crosshair. een "dot" kan errug klein zijn als je reso hoog is (vooral omdat de kleur niet opvalt).
Als je andere crosshairs wilt moet je ipv 1 een ander cijfer neerzetten. 2, 3, of 4 ... meer zijn er niet geloof ik.
Ook een tip: download ff q2max.
Als je andere crosshairs wilt moet je ipv 1 een ander cijfer neerzetten. 2, 3, of 4 ... meer zijn er niet geloof ik.
Ook een tip: download ff q2max.
Verwijderd
als je 1600x1200 draaid zou ik eens zoeken naar een mod met grootere crosshairs, want dan is het moeilijk kijken... ze zijn namelijk al redelijk klein en nog eens rood ook
vandaar mijn tip voor q2max... Dat is een graphics mod. Voegt zeker wat toe!
Verwijderd
ik ken dit probleem heb het ook gehad met xp trouwens heb je de mouse fix al gerunt
en zet je mouse pointer off bij je mouse settings
en zet je mouse pointer off bij je mouse settings
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad en dit is de oplossing die bij mij werkte.
Zoek de nieuwste en juiste driver voor je videokaart en het probleem is verholpen
voeg ook deze code in je config of autoexec.cfg M_filter "1"
hierdoor loopt je muis beter zonder haperingen.
suc6
Zoek de nieuwste en juiste driver voor je videokaart en het probleem is verholpen
voeg ook deze code in je config of autoexec.cfg M_filter "1"
hierdoor loopt je muis beter zonder haperingen.
suc6
ik speel alleen single player, "verneukt" die q2max de skins enzo dan niet?RedTop schreef op 30 oktober 2002 @ 11:41:
vandaar mijn tip voor q2max... Dat is een graphics mod. Voegt zeker wat toe!
Pagina: 1