webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Maar er is wel een heel kleine kans dat je mobo het niet overleeft (evt kortsluitingen).
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Oud prul 100/133 inproppen en tunen naar 166? Of P1 180/200/233 weer underclocken naar 166 i.m....
Of nieuwe 1.13Gighz Celeron kopen, zal je baas volgens mij niet zo kwaad over zijn dan
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Heb ook wel eens een cpu (was een 486) laten vallen maar er gebeurde niets.
Zit de scheur boven of onder, dus bij de pinnetjes, of aan de bovenkant waar Intel pentium staat
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Leuke sig Jazzper waarom heb je dan maar 256 MB
Ik heb waarschijnlijk nog wel eentje voor je liggen thuis zal vanavond even kijken.
[ Voor 0% gewijzigd door nadd op 30-10-2002 16:53 . Reden: smiley vergeten ]
Verwijderd
Zorg iig dat je firewire hebt voor tijdens de l@nparty, kunnen we iig een beetje snelheid halen op 't netwerk!
Je krijgt die dingen haast niet stuk
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Idd, laatst zo een P166MMX uit een grabbelton gehaald voor EUR 0.50, pinnetjes hetrsteld en draaien (tot 225MHz stabielW3ird_N3rd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:57:
Ik heb een P75 (of was het nou een P133? Keramisch in ieder geval) van een halve meter op het tapijt laten donderen, niks aan de hand. Heb ook een P133 van een cm of 20 op hout laten vallen... Pinnetje krom, terugbuigen, niks aan de hand. Ik had ook eens een P133 gekregen die blijkbaar zwaar mishandeld was en waarvan zowat de helft van de pinnetjes krom waren... Terugbuigen... Niks aan de hand
Je krijgt die dingen haast niet stuk
Oslik blyat! Oslik!
Uit de grabbelton, hmm, was de proc dan behalve de pinnetjes niet verder fysiek beschadigd? Toch wel lekkerdion_b schreef op 30 oktober 2002 @ 18:22:
[...]
Idd, laatst zo een P166MMX uit een grabbelton gehaald voor EUR 0.50, pinnetjes hetrsteld en draaien (tot 225MHz stabiel)
Waar staat die grabbelton?
Eeuhm, die AMD cpu's die je opnoemt zijn juist aardig kwetsbaarNeverSeen schreef op 30 oktober 2002 @ 19:35:
met die dingen kan je gooien man (net als met gewone tb's en durons en xp's heb in pc zaak gewerkt en daar pleurde ze zovaak vanuit socket zo onderin de kast.... Verder heb ik hier een p200 liggen die heb half jaar ergens geslingerd en die staat nu al weer 5 weken 24/7 aan
En ik vraag me af hoe ze uit de socket onderin de kast kunnen donderen, die dingen zitten toch vast in de socket met een cooler erop
Verwijderd
PS. Eentje was nog bruin toen die eruit gehaald werd ...
De toestand van de pinnetjes was wel drastisch, verder een paar krassen op het ceramiek, maar een grote, met zeer stevige lijm opgeplakte passieve koeler heeft het voor ergere schade behoed.W3ird_N3rd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:31:
[...]
Uit de grabbelton, hmm, was de proc dan behalve de pinnetjes niet verder fysiek beschadigd? Toch wel lekker
Nijmegen, bij 'Het Goed'- maar je moet geluk hebben, die chips (ik vond er ook een P200 non-MMX bij, ook 100% in orde) hebben er minder dan 3 uur gelegen heb ik vernomen en toen ik ze al in m'n handen had was de volgende al aan het zoeken (P100 voor EUR 5 was het beste wat er nog lagofftopic:
Waar staat die grabbelton?
Oslik blyat! Oslik!
Firewire is voor mietjes we hebben toch gewoon een Gigabit-switchVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:49:
Dan moet je niet zoveel brokken maken op je werk
Zorg iig dat je firewire hebt voor tijdens de l@nparty, kunnen we iig een beetje snelheid halen op 't netwerk!
(haha alsof mn harde schijf dat trekt)