[.NET]Domein aanvraag zelf DNS/HOSTING (help!)

Pagina: 1
Acties:

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 17:44
Ik wil een eigen domein aanvragen, mammie.net ofzo.
Thuis heb ik al voor een bestaand domein DNS/Hosting/Mail draaien, dus dat zo is gepiept om het voor een tweede domeintje te regelen.

Hoe kan ik nu zo goedkoop mogelijk dit aanvragen (waar?)

Ik zie wel een hosting bedrijf waar ik het normaal aanvraag, en die brengen me 6 gulden per maand in rekening.
Natuurlijk is dit niet veel, maar ze doen ook niks voor me (een eenmalige actie)

Het moet toch goedkoper (cheap asssss) kunnen !?!?!

Help deze arme student !

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 16:50
eigenlijk wil je dus alleen maar een domein, inca-is.nl heeft dat ongeveer een jaar geleden voor me gedaan.

Verwijderd

joker.com 12 euro per jaar incl. dns & web/url-forwarding

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Joker is een goedkope.

Verwijderd

Ik heb een aantal domeinen bij DirectNIC.
Bevalt me prima, je betaald slechts $15 per jaar, en je kunt zelf kiezen wat je wilt.
Hosting bij hun (gratis), doorsturen naar je eigen webspace (gratis), onbeperkt aantal mailforwards aanmaken (gratis) of de hele boel forwarden naar je eigen server (je kunt dan ook je eigen DNS servers gebruiken). Werkt echt prima, en ik heb het nog nergens goedkoper gezien :).

• Pwigle
Ik moet een VAT ID invoeren, wat is dat nou ?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 19:38

Tux

DaPoztMaster schreef op 29 oktober 2002 @ 21:41:
Ik moet een VAT ID invoeren, wat is dat nou ?
BTW Nummer :Y)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Pwigle
Die heb ik niet.. gaat het nu niet door ?

Verwijderd

Bij joker is idd goedkopie. Dat VAT nummer moet je niet perse invullen als je duidelijk aangeeft dat je in de eu woont, maar niet in Duitsland.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Directnic ruled echt. Ik heb er tientalle domeinen en hoe meer je inkoopt hoe goedkoper. Betaling kan op allerlei manieren en werkt prima. Managen van je domeinen gaat top. Kortom: super!
Pagina: 1