ik wil vast een systeemkast hebben voor een toekomstige athlon 2000 of 2200 processor. Ik heb nu een duron 800. Ik snap alleen niet wat voor kast ik nodig heb. Ik weet wel dat het minimaal 300 watt moet zijn voor een athlon. Maar ik zie heel vaak dat er bij een kast /P4 staat, betekent dit dan dat het alleen voor pentium 4 geschikt is?
ATX kast + voeding 
en als er P4 staat, betekend dat hij er ook voor geschikt is, er kan dus ook een AMD OID in..
en als er P4 staat, betekend dat hij er ook voor geschikt is, er kan dus ook een AMD OID in..
Verwijderd
Gewoon een goede antec of chieftec kopen met goed geheugen daar kom je een flink endje.
Neem liever 350Watt want de videokaarten trekken tegenwoordig nog wat zoals de nieuwe van ati.
Neem liever 350Watt want de videokaarten trekken tegenwoordig nog wat zoals de nieuwe van ati.
Vragen over voedingen horen eigenlijk in OH, maar je kunt een hoop terugvinden via de "hoe is dit systeem" sticky aldaar 
Mijn tip: neem een 400W kwaliteitsvoeding. Ze gaan langer mee dan de rest van het systeem en zo heb je headroom voor upgrades.
Mijn tip: neem een 400W kwaliteitsvoeding. Ze gaan langer mee dan de rest van het systeem en zo heb je headroom voor upgrades.
Dit topic is gesloten.
![]()