Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Nou ik had laatst problemen met een nashua cdrw... ik kreeg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk data erop te branden, want elke keer kreeg ik een error. Pak ik een ander merk cdrw erbij, dan werkt het wel.
Nashua's zijn samen met mmores de enige cd's waar ik ooit problemen mee heb gehad..
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Bij mij werken de Nashua's prima. Ik heb al 30 van de 50 gebrand (spindle, 80 min) en geen enkele fout.
Brander: Lite-on 12x10x32
Brander: Lite-on 12x10x32
ik vraag om ervaringen met nashua cd's , niet om wat goede cd's zijnBalusC schreef op 29 oktober 2002 @ 19:13:
Hmm.. is dat niet meer iets voor deze topic? Goede CD-R/CD-RW CD's?
(linkje komt uit de FAQ)
maar idd die had ik nog niet gezien
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
producent Nashua = CMC = vragen om problemen
Het probleem is dat de huidige branders allemaal zulke goede technologien aan boord hebben om zelfs op slechte CD-Rs nog goed te schrijven dat het de komende tijd niet word opgemerkt, maar diegenen die CD-Rs hebben gebrand op schijven als deze en hopen dat deze over een lange tijd nog leesbaar zijn (1 a 2 jaar?) zouden wel eens heeeel erg van de koude kermis kunnen thuis komen.
Het probleem is dat de huidige branders allemaal zulke goede technologien aan boord hebben om zelfs op slechte CD-Rs nog goed te schrijven dat het de komende tijd niet word opgemerkt, maar diegenen die CD-Rs hebben gebrand op schijven als deze en hopen dat deze over een lange tijd nog leesbaar zijn (1 a 2 jaar?) zouden wel eens heeeel erg van de koude kermis kunnen thuis komen.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Ik heb de laatste maanden alleen maar Philips (die gebruik ik al vele jaren) en Nashua, en heb met beide nooit problemen. Ik brand met een lite-on 40-speed brander, en ook de Nashua CDRW's (10-speed) gaan prima op 12-speed. Hopelijk blijven ze goed.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sja, in de genoemde topic kun je gewoon ervaringen met CDR(W)'s posten. Het hoeft niet per-se positief te zijn, zolang het maar onderbouwend en duidelijk is waarom je die ene CDR(W) moet nemen of juist nietKaMiKaZe schreef op 29 oktober 2002 @ 19:26:
ik vraag om ervaringen met nashua cd's , niet om wat goede cd's zijn
maar idd die had ik nog niet gezien
Ik doe dit draadje iig dicht, je kunt wel voortborduren op die ene topic. Zo kan men het altijd makkelijk terugvinden via de OM FAQ
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()