Toon posts:

infrarood 6510

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een snel vraagje, waar zit de infraroodpoort van een nokia 6510.. ik heb em namelijk vandaag gekocht maar ik zie geen poort.. ik dacht dat ie aan de bovenkant zat (2 gaatjes, maar hij pakt em niet).

BVD

ps.. er staat daar dat ie erop zit, niet wáár hij zit.. ik wil niet vervelend doen.. maar 1 kort antwoordje en ik ben klaar, beetje flauw als je dan direct mijn vraagje weg doet..

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:39
Beetje dom dit, vorige topic is al op slot ...

-

Verwijderd

goede vraag weet het antwoord niet.s ap ook niet waarom ze altij alles op slot gooien is toch een goede vraag

• Juicy
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:04:
goede vraag weet het antwoord niet.s ap ook niet waarom ze altij alles op slot gooien is toch een goede vraag
Je weet het antwoord ? Waarom vertel je het dan niet ?

-

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54
http://www.nokia.com/ is ook een goede site. Daarom.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het namelijk niet vinden... ik vond het ook heel sociaal, die vraag en dan moet ie ineens op slot.. maar goed, daar gaat het niet om.. ik wil gewoon graag weten of iemand dat weet, want op een 6310 zit ie gewoon heel duidelijk bovenaan.. maar op een 6510.. onvindbaar

• Juicy
En er staat ook niets in je manual ?

-

Verwijderd

hij zit als je van voren kijkt bovenin rechts aan de zijkant. Dat zwarte vlakje :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, er staat daar wel dat ie er een heeft maar kijk zelf maar eens op www.nokia.nl op de demo, dan kun je zien dat er nergens een "venstertje" zit..

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft ie niet als ik t goed zie op de site van nokia, ook bluetooth ontbreekt.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< lees dit maar door. Dan weet je wat je had moeten doen. Dat is ZEKER geen nieuw topic openen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:08:
hij zit als je van voren kijkt bovenin rechts aan de zijkant. Dat zwarte vlakje :)
Geweldig, dankjewel!! Hier heb ik wat aan..

(was dat nou zo erg dan administrator?)

• Juicy
Nou sorry, zit net te kijken en aan de rechtse kant (display naar je toe) bovenaan zie ik toch echt een ir venstertje ...

-

• Juicy
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:10:
[...]

Dit had je zelf ook wel kunnen vinden, dus ik geef de mod geen ongelijk !

-

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op 29 oktober 2002 @ 19:10:
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< lees dit maar door. Dan weet je wat je had moeten doen. Dat is ZEKER geen nieuw topic openen.
heb jij weleens een nieuw speelgoedje? dat je er erg graag mee wil spelen?? ikke wel.. mijn 6510 :) ik kan niet wachten.. dus dan ga ik niet zo'n hele manual nalezen

Maar goed, toch gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank, en mijn excuses voor mijn actie, maar ik wil gewoon graag spelen >:)

• Juicy
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:11:
[...]

heb jij weleens een nieuw speelgoedje? dat je er erg graag mee wil spelen?? ikke wel.. mijn 6510 :) ik kan niet wachten.. dus dan ga ik niet zo'n hele manual nalezen

Maar goed, toch gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank, en mijn excuses voor mijn actie, maar ik wil gewoon graag spelen >:)
Sorry, maar dit vind ik een erg zwak excuus. Dan gebruik ik eerst mijn gezond verstand voordat ik hier de tweakers ga lastig vallen.

-

Verwijderd

Topicstarter
Val je elkaar lastig of HELP je elkaar?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:10:
[...]

Welke administrator? :?

• Juicy
GerbenW schreef op 29 oktober 2002 @ 20:20:
[...]

Welke administrator? :?
Zijn vorige topic was gesloten door een mod (administrator ...)

-

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:15:
Val je elkaar lastig of HELP je elkaar?
Jij valt ons lastig met vragen dieje zelf op had kunnen zoeken, wij zijn er niet om ff snel je probleem op te lossen. Dit soort topics verpest het voor het plezier wat mensen erin hebben anderen met echte problemen te helpen. Jij verpest het dus voor de rest :(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Juicy schreef op 29 oktober 2002 @ 20:23:
[...]

Zijn vorige topic was gesloten door een mod (administrator ...)
Ik zie dat je het al in SeM hebt gepost, anders had ik daar zelf een paar liter uitge :r 't over dit soort gedrag :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

Topicstarter, dit is NIET de bedoeling. Mocht dit nog eens gebeuren (ongeacht in welke fora), kost het je een officiële waarschuwing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.