Toon posts:

Waarom ik dit een troll vind

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze draad:

nieuws: ATi's RV280 wellicht RV250 met AGP8x ondersteuning

waar het gaat over videokaarten van ATI en nVidia

deze posting:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=631304
Het is Microsoft ook verschillende keren gelukt een product dat weinig concrete verbeteringen tov de vorige versie, dmv een daverende marketingcampagne succesvol op de markt te zetten. Dus bij Ati moet het ook kunnen, toch?
punt 1: Het is weer eens de zoveelste poging om microsoft te trappen

punt 2: Het is een volkomen subjectieve reactie, verder wordt kennelijk over het hoofd gezien dat die vernieuwde producten van MS wel degelijk onderhuids zwaae verbeterd zijn.

punt 3: De uitwerking, vele antwoorden die voor de draad totaal niet van belang zijn, één van de kenmerken van een troll

punt 4: De belachelijke bewering dat de nieuwe producten van ATI niets toevoegen, meneer begrijpt kennelijk niet wat de betekenis van budgetmodellen is, hij is kennelijk ook een GF-lover, want nVidia wordt "toevallig" niet in de vergelijking meegenomen.

Al met al beschouw ik dit als een provocerende reactie, die niets toevoegt en er zuiver op gericht is om mensen te irriteren, volgens mij dus een troll van het zuiverste water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ach zo erg als jij het zegt is het nou ook weer niet imho :) Ok het is wat trollerig en hij heeft niet gelijk, maar lager als 0 hoeftie van mij echt niet.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

+1 inzichtvol, veel mensen vergeten weleens dat een product niet zozeer goed gemaakt alswel goedgebracht wordt ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

aad, zoals je het brengt neigt het idd naar een troll, maar zoals yared ook al zegt, het is wel degelijk marketing die de waarde van een product beinvloed.

Ik ga er geen troll voor geven, daarvoor zit er imo teveel waarheid in de bewering. Dat MS er bijgehaald word is in dit geval een redelijke verduidelijking van wat Malebolgia bedoeld.

Op het moment dat een posting voor mij op een knikpunt zit doe ik een roze bril op, liever een reactie onterecht te hoog dan onterecht te laag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:46:

punt 1: Het is weer eens de zoveelste poging om microsoft te trappen
Dat doet er niet toe. Dat heeft vrij weinig met 'troll' te maken dat heeft eerder te maken met het feit dat aad123 dat liever niet ziet. Drogreden.
punt 2: Het is een volkomen subjectieve reactie, verder wordt kennelijk over het hoofd gezien dat die vernieuwde producten van MS wel degelijk onderhuids zwaae verbeterd zijn.
Volkomen subjectieve reactie? Euhm, hallo? Dat gebeurd wel vaker heh, een subjectieve reactie? Dat heet een mening. Iedereen z'n eigen mening. Als jij het er niet mee eens bent kun je dat zeggen en beargumenteren ipv. hier op dit forum te backstabben en te vragen of-ie omlaag gemod mag worden. Drogreden.
punt 3: De uitwerking, vele antwoorden die voor de draad totaal niet van belang zijn, één van de kenmerken van een troll
Je kunt je afvragen aan wie dat ligt. Marketing, daar ging het om. Hij had m.i. z'n reactie stukken beter kunnen uitwerken. Hij had ook een ander voorbeeld kunnen nemen. Dat heeft hij niet gedaan. Wmb. mag dat wel z'n beoordeling beinvloeden.
Al met al beschouw ik dit als een provocerende reactie, die niets toevoegt en er zuiver op gericht is om mensen te irriteren, volgens mij dus een troll van het zuiverste water.
Misschien kun je je dan 'ns wat minder geirriteerd voelen. Ik vind het wel meevallen eigelijk. Ik zit toch ook niet over elke negatieve Linux post hier te zeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aad, weet je zeker dat je niet voor MS werkt? :?

Ik wil niet lullig doen, maar als ik een topic zie die jij bent begonnen heeft het vaak iets met een post die negatief is over MS te maken. Waarom ben je toch zo anti-anti-MS? Kun je echt niet inzien waarom veel mensen niet erg gecharmeerd zijn van dat bedrijf en hun produkten?

Ach, gezien wat je (weer?) gaat stemmen heb je volgens mij gewoon een gigantisch bord voor je kop. NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 02:03:
Aad, weet je zeker dat je niet voor MS werkt? :?

Ik wil niet lullig doen, maar als ik een topic zie die jij bent begonnen heeft het vaak iets met een post die negatief is over MS te maken. Waarom ben je toch zo anti-anti-MS? Kun je echt niet inzien waarom veel mensen niet erg gecharmeerd zijn van dat bedrijf en hun produkten?

Ach, gezien wat je (weer?) gaat stemmen heb je volgens mij gewoon een gigantisch bord voor je kop. NOFI
Echt niet, dan zou ik niet de behoefte hebben om hier te reageren.

En dat bord heb je zelf verzwaard met een bunker voor je harses.
Pagina: 1