Toon posts:

Ik zoek de volgende 12-inches. Please help:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
SO Project-Direct Dizko
Misjha & Groovehead-Trippin Out
DJ Ed-The Bug Day
Jonah-Sssst, listen
X Cabs-Nemo '99 additive Remix
AvD-Fly to the sky o.p. vs Dumonde remix
Megamind-Toup?

Helaas zijn deze al wat ouder en ik ken ze nergens vinden. Mocht je ze hebben en denken van: Wat een zuigplaat dan let me know!
http://members.tripod.lycos.nl/THEREALXRAY
of The_Real_X_Ray@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Als je slechts 1 van deze hebt kan je natuurlijk ook reageren! Ik betaal ervoor!

Verwijderd

Welke platenzaken heb je al afgestruind? Probeer ze anders eens te bestellen via een platenzaak. Als dat niet kan zijn niet meer leverbaar en moet je dus hopen dta je er tegen aanloopt.

Verwijderd

Sorry, radioactievestraal, maar het is wheels of steel, niet weels of steel.
Maar ff serieus, een meisje bij mij in huis heeft nogal wat platen(ze draait zelf ook een beetje) ik zal eens vragen of ze toevallig 1 of meer van die platen heeft. Vanavond hoor je meer, als ze er daadwerkelijk heeft.

Verwijderd

Draaiende vrouwen, das altijd tof! Ik hoorde gisteren op slam! DJ Marousha, die is ook beswel goed!

Sorry, ik heb geen van die 12"-es. Waar ik vaak kijk voor de ouidere platen is www.cd-plaza.com

Daar hebben ze het meeste wel, alleen de levertijd is laaaang. Ik zou eventjes vragen of ze een meeltje willen sturen als je platen binnen zijn, en dan pas betalen. Ik wacht namelijk al vanaf augustus, en heb nog maar de helft van mijn bestelling binnen. Het is volgens mij geen ziek bedrijf ofzow, alleen die 12"-es zijn gewoon nogal schaars....

edit / no offence: hmz... anders verander je je logo ff in een mooie SL, ik heb toch ook geen cyrix logo :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar, ik HOU van Soundlab! (okay ik heb ook 1200's staan.....maar ik heb (sinds vanavond) ook weer een paar oude Soundlabs staan

Verwijderd

Topicstarter
Yo JaapVr! Thanks! Ze hebben in ieder geval een paar op dat CD-Plaza! Die moet ik onthouden!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
Ben je al eens bij Rare Records in Eindhoven geweest (Bergstraat) daar kun je ook platen bestellen en zoals de naam al zegt hebben ze daar ook zeldzame (oude) platen. Ik heb daar ook nogal moeilijk te vinden platen gevonden (duurde alleen even).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

je houd van soundlabs? OK, ik zeg ook niets over mijn vriendin, maar dit is toch redelijk vaag :P

Goede herinneringen, 1e setje ofzow?

Verwijderd

Om ff op jou logo te reageren:

EAW is goed, Maar Apogee Rules!!!!

Voor de kenners zal mijn logo wel een en ander verklaren ;)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
IBazar?????
bij gevraagd

Verwijderd

Apogee? Dan omet ik toch eens gaan zoeken, ik dacht dat dat die lui waren die commander keen gemaakt hadden :P

Verwijderd

LOL :):):):)

Verwijderd

je zou ook eens op de rotterdamse markt kunnen kijken (zaterdag en dinsdag, zijstraat hoogstraat naar de laurenskerk)
hebben ze heeeeel veel,

die direct disko heb ik volgens mij nog pas bij midtown zien staan...
vraag anders ook ff bij planet hotsound,
die kan ook nog welles wat bestellen ;)

verder kan je ook magik in (volgens mij) breda proberen, zaak van tiesto (op zich heel fout dus, maar hebben ze wel veeeeeeeel trance)...

(zijn er wel een paar van shockers he?? ;p)

Verwijderd

Ik ga meestal in Belgie mijn platen halen. Kan ze wel bestellen voor je is als het goed is de gewone prijs. Hoor het wel van je
Pagina: 1