[GPL] Beeld knippert

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag GPL maar es geinstaleerd. Heb ook meteen de patch (1.2 d8 ik) geinstaleerd. Nu zit ik alleen met een klein probleempje. Als ik het spel speel knippert het beeld telkens. Dit heb ik niet als ik mn auto van buitenaf bekijken. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? :?

Specs:
- AMD T-Bird 750 mHz
- Voodoo 3 2000 PCI 16mb
- 320 mb intern geheugen (100 mHz)
- Windows XP Proffesional

Als jullie meer info willen zeg het maar, maar denk dat dit alles wel is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
GPL is Grand Prix Legends? (Dat is wel zo handig om te weten :))

The devil is in the details.

• urf
  • Niet online
Ja :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 23:47

Fuelke

Forza Ferrari

Ok welke render modus draai je (OpenGL, Direct3D, software, of één van die andere mogelijkheden) en verbeterd het als je een andere mode probeert?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• urf
  • Niet online
Uhm, hij stond gewoon standaar. Je kon ook kiezen voor 3dfx maar dan deed hij het niet. Kan zo gauw niet kijken welke het is en of er nog meer zijn want ik ben nu niet thuis. Als ik weer thuis ben zal ik sowieso ff kijken.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Probeer de dingen die op www.papy.com staan :)

Zoals bijvoorbeeld:
Direct3D patch
Of
OpenGL patch

Dit zal denk ik wel werken :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• urf
  • Niet online
Het heeft ff geduurd maar ik ben weer ff verder gaan proberen. Ik heb de Direct3D patch geinstaleerd en de render modus op direct3d geinstaleerd en hij doet het nu prima.

Thanx :)

Verwijderd

ik heb altijd zegmaar dat als ik gereden ehb en ik druk op escape-enter dan knippert het beeld heel erg, al ga ik dan naar replay of setup menu is het voorbij, en soms als ik van buiten rij dan knipperen die gegevens met aantal rpm en snelheid enzo, dan moet ik ff in en uit de auto gaan voordat het weg is......moeilijk irritant iig
Pagina: 1