Toon posts:

Fdisk begint telkens opnieuw met controleren integriteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een HD van marktplaats gekocht (seagate U5 40GB), en nu wil ik deze partitioneren, alleen blijft ie telkens haken bij controleren integriteit.
Eerst komt ie tot 6 procent en daarna telkens maar tot 1. De hd maakt daarbij 'zoekgeluiden'. Weet iemand hoe ik toch partities op deze hd kan krijgen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Controleer de schijf eens met het tooltje van de HDD fabrikant (linkje staat in OM FAQ). Anders kun je PartitionMagic en/of schijfbeheer proberen :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 17:49
9 van de 10 kans dat die schijf gewoon gaar is, zou maar contact opnemen van degene van wie je em gekocht hebt.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:59:
Ik heb dus een HD van marktplaats gekocht (seagate U5 40GB), en nu wil ik deze partitioneren, alleen blijft ie telkens haken bij controleren integriteit.
Eerst komt ie tot 6 procent en daarna telkens maar tot 1. De hd maakt daarbij 'zoekgeluiden'. Weet iemand hoe ik toch partities op deze hd kan krijgen?
ik ben bang dat je hDD naar de HDD hemel is, :+

ik zou die jongen of man ff contacten, en probeer idd die tools is ff
die eerder zijn aangeboden,

het is jammer, maar daarom koop ik ook nooit 2de hands computer onderdelen,
tenzei ik weet dat zet doen

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan ik hem ook direct naar seagate sturen, of pikken ze dat niet?

Ik heb hem trouwens getest met de 'seatool' , en het is einde oefening met deze schijf (g*dv*rd**m*), de tool stelde vast dat de schijf beschadigd was, en dat de beschadiging erg genoeg was om voor een nieuwe drive in aanmerking te komen.