Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] DVD & CD-RW frontjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb een Pioneer DVD-116 dvd-speler en een Plextor PX1610a cd-writer en
voor deze 2 apparaten ben ik op zoek naar nieuwe frontjes (dus de voorkant van de drive + plaat voor op de lade). Heeft iemand enig idee hoe ik aan die dingen kan komen?

Ik ben namelijk van plan om de frontjes mee te spuiten in de kleur van de kast en wil graag de originele intact laten!

Misschien is dit leuk idee voor een inkoopactie? Kan me zo voorstellen dat meerdere mensen met dit probleem zitten!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

mischien is het een goed idee om te gaan stealthmodden is nog mooier

als je neit weet wat het is gebruik ff de search

Smile !!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet wat dat is, maar ben dat niet van plan! Ik wil nog wel kunnen zien dat er een drive in zit :)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 01:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik weet niet welke kast je hebt, maar als je een Lian Li hebt, dan zou je eens kunnen kijken naar de frontjes die Lian Li heeft voor een aantal type drives. Voor de Pioneer 116 is er zeker eentje. Voor die plex officieel niet, maar als het frontje gelijk is aan de 40x brander dan is die er ook (heb zelf een 241040 en die is gelijk qua front als de 40) Dit zijn gewoon plakstripjes van aluminium die je gewoon op het frontje plakt. Als je de drives daarna in een andere (beige) kast gooit kan je ze altijd weer verwijderen en je blijft je garantie houden.

Kijk naar me sig en klik dan op prestaties. Daar zie je mijn systeem met het frontje voor de Plextor gemonteerd. De Aopen DVD is ondertussen ook "beplakt"

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het maakt mij niet zoveel uit wat voor frontjes het zijn, want ik spuit ze toch over! Plextor is idd hetzelfde als de 40x! Zijn die Lian-li frontjes echt frontjes of stickers? Als het frontjes zijn, waar kan ik ze kopen?

Verwijderd

pioneer stuurt die dingen gratis op
heb ook nieuwe frontjes gekregen :D

gewoon ff slijmerig mailtje schrijven en paar dagen later steekt het in je bus

Verwijderd

Kopen hoeft NOT !! :9

ik sluit mij volledig aan bij mijn voorganger..

even een fatsoenlijk mailtje naar plextor.be
enneuh binnen een week lag er een gratis frontje in de bus _/-\o_

(mijn 116s frontje kwam van een kapotte uit de winkel, ook voor nop overigens)

persoonijk vind ik die lian-li plakdingen ongeloofelijk lelijk.. :r

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen, harstikke bedankt! Ik ga zeker even mailen!!

badpinguin, heb je voor mij misschien het mail adres van Pioneer? Kan bij support die niet vinden!

Verwijderd

oh euh nog dit...

bij de 116 zit er zo'n vilten dingetje voor de sleuf..
ik heb die heel voorzichtig losgesneden voor het spuiten, en toen met secondenlijm weer terug geplakt

Verwijderd

Hmm ik heb ongeveer hetzelfde probleem, voor me Pioneer A04 DVD-brander kan ik maar geen front vinden voor in mijn alu Lian-Li.

• New
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

New

Plextor stuurt ze niet zomaar op. Dus dan moet je even zeggen dat die je nu hebt kapot zijn.

Verwijderd

joajoa..

mijn verhaal was:

mijn dochtertje heeft met een viltsift... babbelbabbel

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, dat is idd een goede :)

Ik denk dat mijn broertje creatief is geweest met een cirkelzaag :+

Verwijderd

En doet alleen plextor zo aardig? Of zijn er ook mensen die iets dergelijks ook bij andere fabrikanten voor elkaar hebben gekregen?

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 14:14
Bij mij is het ook alleen bij Plextor gelukt. heb sinds 2 weken een Asus E616 DVD speler, zal het eens proberen met een vriendelijke e-mail...

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~dewitte/pc/voorkant.jpg
oude configuratie, toen nog met een Aopen cdrom speler, is nu werkloos... had van Aopen niet nieuw frontje gekregen maar risico dat ie stuk ging binnen garantie was te verwaarlozen.

Verwijderd

wow die kast ziet er echt gelikt uit :> :9 :9~

Verwijderd

wow die kast ziet er echt gelikt uit :9 :9~

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
ja prachtig met die mooi retro racestrepen :) goed werk!!!!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 14:14
ik zal binnenkort eens nieuwe foto's maken van de zijkant.

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~dewitte/pc/t-zijkant.jpg zoals tot een maand geleden :z

Verwijderd

nice man

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:05
die kast ziet er heel vet uit :9~

There's no savegame in real life...

Pagina: 1