keb een kenwoud cd wisselaar en krijg maar geen gebrande cdees in het app. Hij leest ze gewoonweg niet. Is der een oplossing????Hellep. Ik heb iets opgevangen over dubbel-zilver cdees. Wie weet wat te doen? Bedankt alvast.
gewoon verschillende merken of een ander brandprogje proberen 
pakt die cd's van vrienden wel ?
pakt die cd's van vrienden wel ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ja maar meestal zijn dat: Thats write en sony schijven. Ben benieuwd of er mensen zijn met positieve resultaten!
Verwijderd
Ik heb een Kenwood autoradio met 10 CD wisselaar in de auto. Ik kan in de wisselaar alle CDS's lezen. Het is echt geen probleem. Ik gebruik veel TDK's, Sony's Philips, en MMore. Ik brand de CD's met nero en meestal op 16 speed. Branden op 24 speed is overigens ook geen probleem.
Verbatim (Mitschubitschi) heeft ooit is blauwe achterkant cd's gemaakt, en maakt ze nu in groen, misschien pakt ie ze dan wel
.
Waarshcijnlijk is de laser die er in zit, niet sterk genoeg om te lezen, of er zit een beveiliging op
maar dat lijkt me stug
Waarshcijnlijk is de laser die er in zit, niet sterk genoeg om te lezen, of er zit een beveiliging op
is jou wisselaar uit het jaar 1999 of 2000? Want men heeft mij bij Raf uitgelegd dat Kenwoud een of twee jaar een soort beveiliging heeft ingebouwd. Toen zag men de verkoop dalen en heeft men deze er weer afgehaald(aldus Raf rijnstraat)
Verwijderd
meerdere kenwoods hebben daar last van.....das wel klote...ik heb een clarion en is cdrw compatible en echt nooit probs mee...
Sorry, moet even.. het is MitsubishiTermi schreef op 29 oktober 2002 @ 18:48:
Verbatim (Mitschubitschi) heeft ooit is blauwe achterkant cd's gemaakt, en maakt ze nu in groen, misschien pakt ie ze dan wel.
Waarshcijnlijk is de laser die er in zit, niet sterk genoeg om te lezen, of er zit een beveiliging opmaar dat lijkt me stug
HIER !!! PAK AAN
ook een kendwood wisselaar, en die vertikt het op alle fronten, alle cd's en programma's zo langzamerhand al geprobeerd maar werken ho-maar helaas
voor zover ik weet ie de laser aan de slappe kant, dus veel kan je er niet aan veranderen
voor zover ik weet ie de laser aan de slappe kant, dus veel kan je er niet aan veranderen
Pagina: 1