Toon posts:

[gf4] verticles uitgetrokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien een beetje vreemde titel maar ik weet zelf ook niet helemaal hoe ik het moet noemen:
als ik bijv. hitman2 ga spelen dan komen er heel vaak hoge punten op een ding, bijv. duiven met een 2 meter hoge punt op hun rug, wandkleden door muren heen, altijd punten die een beetje de weg kwijt zijn zeg maar,
nu heb ik ook ff 3dmark2001SE gedraaid en als zo'n vent met twee pistolen gaat schieten heeft hij een zonnebril op die bij mij heel z'n gezicht verbergt, en dan heb je een draak die over een dorp vliegt en dat beeld ziet er helemaal verpauperd uit, dat lijkt echt nergens op, misschien kan ik wel wat screenshots maken.

mn 3dmark2001SE score is nu 5005 en dat is volgens mij niet helemaal zoals het hoort bij dit systeem:

AMD XP 1600+
ASUS Geforce 4 ti 4400 driver: detonator 40.72 heb al de 30.xx geprobeerd en de standaard driver op de cd, maar hielp niet
640 mb SDRAM

als je nog meer wil weten dan kan je kijken bij mn signatuur

weet iemand wat hier mee mis is, ik heb op mn desktop ook last van strepen door de iconen heen, niet door het beeld, alleen de iconen en dat ook alleen op bepaalde plaatsen

als je niks weet, kun je dan wel wat termen noemen die hiermee te maklen hebben, dan ken ik gaan searchen en googlen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is de videokaart misschien overclocked? En hoe zit het met de koeling van de kaart?

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik had ook zoiets toen mijn kaart te hoog geclocked was. Je memory staat te hoog, of is gewoon kapot.
edit:
Core stond op standaard (200), memory stond op 420. Core kan ik tot 235 krijgen, daarna crasht de kaart gewoon, geen artifacts of iets dergelijks.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Te hoog geclockt geheugen zorgt eerder voor arctifacs. Dit lijkt meer op een te hoog geclockte/brakke core :)

Verwijderd

hmm ik heb idd ook met die hitman2 demo van die rare dingen uit de grond steken als je je snel omdraait. Verder in geen enkel ander spel ergens last van. Draai bf, ut2, mw en de hele meut op high settings allemaal soepel.

--> GF 4 MX 440 | detonator 40.72
de kaart is btw niet overclocked ofzo, gewone standaard settings nog

raar :s

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m niet overclocked, de koeling draait gewoon en ik heb er echt nooit mee zitten kloten, kan ik m beter omruilen?
als ik nog garantie heb tenminste
ik heb m bij informatique gekocht hoe doen ze dat daar met de garantie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:44:
ik heb m bij informatique gekocht hoe doen ze dat daar met de garantie
Slecht duurt meestal weken, tenzij je er langs kunt gaan.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
hmm, je hebt niet gezegd wat je al geprobeerd hebt
heb je al andere drivers geprobeerd bijvoorbeeld?, dat soort ellende wil ook nog wel eens
voorkomen met beta drivers

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op 30 oktober 2002 @ 14:57:
hmm, je hebt niet gezegd wat je al geprobeerd hebt
heb je al andere drivers geprobeerd bijvoorbeeld?, dat soort ellende wil ook nog wel eens
voorkomen met beta drivers
ASUS Geforce 4 ti 4400 driver: detonator 40.72 heb al de 30.xx geprobeerd en de standaard driver op de cd, maar hielp niet
en mn tv-kaart verplaatst maar dat hielp allemaal niet, ook heb ik wat bios wijzigingen geprobeerd

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Test hem eens in een andere pc,met ander os.
Waarschijnlijk is toch je kaartje brak :(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

klinkt als een ram probleem.
heb et ook gehad met mijn GF2GTS.
wat te hoog geklokt en oppeens (na een kwartier spelen, moest nog opwarmen ofzow) een dikke punt uit een van de torens op Citadel (UT2K3).
zag er echt raar uit.
meteen afgesloten en 5 Mhz terug geklokt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het net in 3dmark2001SE, maar je ken daar geen print screen doen , hij pakt m niet iig :|
ik ga zaterdag ff langs bij informatique

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe gekregen van informatique, maar hij doet precies hetzelfde :(

Verwijderd

Heb je al verschillede AGP Drivers geprobeerd? Als de vertex info niet goed door de bus heenkomt zou dit erfect kunnen verklaren.

Verwijderd

Topicstarter
misschien is dat een goed idee, maar waar vindt ik die, ik heb een Jetway (shit) motherboard met een Via KT133 chipset, moet ik die dan bij jetway zoeken of bij via?

Verwijderd

Topicstarter
heb m van via 4in1 geinstalled, maar geen verschil
iemand nog ideeën?

Ik denk dat ik maar eens een beter moederbord ga kopen, dit was een aanbieding (ik ben natuurlijk hollander :) )

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
www.viaarena.com

download het 4in1 pack dat staat onder drivers

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Zet in je bios eens op AGP 2X of zo.
Pagina: 1