Toon posts:

Yuri's revenge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel al geruime tijd en speel vaak over het internet feit is alleen dat het heel vaak voorkomt dat als ik een game maak of met een game mee doe dat niet alle spelers een bolletje krijgen en begint het spel dus niet waar ligt dit aan ik zit op een netwerk met een server en twee clienten vaak doet het ook wel maar ook vaak niet ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Alvast bedankt,

MD

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 22:23
Heeft iedereen de zelfde versie?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

Topicstarter
ja anders kom je er niet op

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Zo, da's een lange zin :+

Magoed, zijn er firewalls geinstaleert, heb je alle drivers up to date...
Het vermelden van het OS kan ook handig zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om winxp pro ik heb alle drivers uptodate er zijn firewalls geïnstalleert maar deze laten het toe (Zonelaps op de server) of deze staan uit (Norton internet securety op de client pc's)

Verwijderd

mwoah, hoeft toch niks met jou te maken te hebben.

ik speel Huri`s Revenge ook vaak en ik ervaar vaak zat dezelfde problemen.
maargoed het is dan ook zo ong. de verrotste netcode ooit gemaakt voor een spel.

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 16:49
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:28:maargoed het is dan ook zo ong. de verrotste netcode ooit gemaakt voor een spel.
Is dat niet Tribes 2?

Verwijderd

Topicstarter
Dus het ligt niet aan mij maar aan wie dan wel het netwerk (westwood) of aan de andere spelers

Verwijderd

Tribes 2 verotte netcode !??!

Tribes 2 had een van de betere netcodes, beter dan bijv renegade of een hele hoop andere spellen......

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan wel zo zijn maar wat is nu het probleem????

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025

ALF

Dat iemand disconect raakt van het spel ondertussen het conecten van alle spelers als dat gebeurt zit het spel dus te wachten op die ene speler en kan het spel niet verder maar ligt op zich meestal aan de gene die niet goed is geconnect.

hoop dat je hier wat aan hebt 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dankje je
Pagina: 1