Eindhoven: wat is er geassimileerd?

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Voor mij:

165 PC's in Transcom Worldwide-Eindhoven.

Wie heeft wat?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
* Witlof heeft 3 PC's thuis ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Tussenstand Eindhoven: 168 :)

Verwijderd

OKe DAN PCDEALER!!!!!:)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
2 PC's thuis P200, Athlon 800(momenteel ff 1, Athlon is in reparatie), en 3 op het werk (P200MMX, P2-400, P3-650). En op mijn werk tijdelijk hier en daar een PCtje, afhankelijk van wie er met vakantie zijn :)

[removed]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 20:55 schreef redwing het volgende:
2 PC's thuis P200, Athlon 800(momenteel ff 1, Athlon is in reparatie), en 3 op het werk (P200MMX, P2-400, P3-650). En op mijn werk tijdelijk hier en daar een PCtje, afhankelijk van wie er met vakantie zijn :)[/quote]Dus: hoeveel?

• redwing
  • Nu online
Tja, dus vast 5, in de vakantieperiode (juni/juli/augustus) komen er dan een stuk of 3 bij, buiten de vakantieperiode soms geen extra, maar meestal 1tje. Dus zeg dat er gemiddeld 6 draaien. Helaas doen ze bij mij op het werk moeilijk om het koetje op meer machines te zetten, anders hadden we er zo weer een paar duizend machines extra bij :(

[removed]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
173 + van mij nog 3 erbij.

176

Je kunt toch vragen om de koe op pure Office machines te zetten? Dan is never een probleem door de client.

• Mior
  • Laatst online: 11:38
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tussenstand Eindhoven: 168[/quote]hoe lang bende gij nou al bezig? en waarom zijn ze nog ni ALLEMAAl geinfected ? :D

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Phantom_:

Eindhoven is al volledig aan mijn zijde. :7

Alleen ik moet 's middags de PC's in Groningen kunnen pakken.
Ik heb het idee dat ze nog niet allemaal aan hebben gestaan. Mondjesmaat heb ik tot nog toe daaro een stuk of 20 kunnen toevoegen.
Al je er nou voor kunt zorgen dat ze allemaal aan staan... ;)

• redwing
  • Nu online
PCdealer, daar willen ze helaas ook niet aan, er is er eerst eentje bezig geweest met SETI, waar heel veel klachten op gekomen zijn. Daarna is besloten dat er helemaal niet meer aan dat soort projecten mag worden meegedaan. Alleen PC's onder eigen beheer mogen wel worden gebruikt, maar ja dat zijn er niet zo heel veel.

[removed]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Minder... :(

Pagina: 1