Als ik de Demo van Hitman 2 draai dan gaat alles in slowmotion.De framerate is nog wel goed maar het spel zelf gaat in slowmotion.En het geluid loopt dus ook niet gelijk met het beeld.Kan iemand me helpen?????
Wat zijn je systeem specificaties?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:35
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En wat zijn je settings, 1600x1200
Is een probleem met je mouse instellingen. moet je mouse speed op 20 zetten in het spel.
Hij staat gewoon op 800x600*32bit en ik heb het onder 98 geprobeert en het draait gewoon 
Dus ja.... I HATE XP!
Dus ja.... I HATE XP!
Ik heb er ook last van! geluid loopt alleen wel gelijk met de filmpjes.
Heb bdw hetzelfde mobo
Heb bdw hetzelfde mobo
had ik ook last van en ik hep toen de nieuwste via 4-1 drivers geinstalleerd en nu loopt ie als een tiet
[This space is for rent]
Hmmm dan ga ik die ook maar eens proberenPoweRoy schreef op 02 november 2002 @ 18:19:
had ik ook last van en ik hep toen de nieuwste via 4-1 drivers geinstalleerd en nu loopt ie als een tiet
Wat klopt niet, je mobo of je geheugenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:12:
Athlon 1800+
Gf2 Ti 64Mb
256Mb DDR133
Msi k7t turbo-2 mobo
Heb je ook nog wat anders op de achtergrond draaien ofzo?
hier ook
nu nog een oplossing voor
need for speed hot pursuit 2
age of mythology
fifa 2003
ze doen het hier allemaal niet op mijn ati radeon 9700 pro
[This space is for rent]
Verwijderd
lol tja tja, al eens gekeken naar updates? soms helpen die updates echt wel om het boeltje in XP te laten draaien... (updates van games dus....)
helaas zijn er nog geen updates van de nieuwste spellenVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 20:27:
lol tja tja, al eens gekeken naar updates? soms helpen die updates echt wel om het boeltje in XP te laten draaien... (updates van games dus....)
[This space is for rent]
Verwijderd
hmjah dan heb je pech... Installeer zeker geen betadrivers van je beeldkaart of chipset, da kan nare gevolgen hebben
Verwijderd
ik heb de full game.
Maar ik heb een prob.
bij mij slaat hij de heletijd naar het desktop.
ik heb wat drivers van mijn ati kaart geprobeerd.
Maar het probleem blijft bestaan.
wie kan mij helpen?
Maar ik heb een prob.
bij mij slaat hij de heletijd naar het desktop.
ik heb wat drivers van mijn ati kaart geprobeerd.
Maar het probleem blijft bestaan.
wie kan mij helpen?
Ik heb de volledige versie uit de winkel maar het lijkt net of het ventje in slowmotion loopt
Hij beweegt per 100m maar iets van 10 keer zijn benen 
Vaagjes...
Vaagjes...
Default blanke hetero
Pagina: 1