Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Plastic verven - hoe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals iedereen inmiddels al weet ben ik een casemod n00b B)
Dus ik wil graag weten hoe ik (een deel van) mijn plastic frontje (van de pc, duh) moet verven, wil um blauw hebben, is nu wit. Wat moet ik allemaal kopen en wat moet ik dan allemaal doen en hoe?

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Eerst ff een primer aanbrengen anders valt je verf er binnen de kortste keren er weer af.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus dezelfde kast al deze gast:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pgerth/mod2.JPG
En ik wil dat ribbelgedeelte dus ook verven, gaan die ribbels nog problemen geven? En zijn der nog merken die ik echt niet moet nemen? Moet ik eerst mun kast ontvetten?

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Uiteraard de basis dingen doen voordat je gaat verven: Ontvetten en zorgen dat de ondergrond daarna netjes droog is.
Daarna zoals DarK_M al aangeeft eerst een primer gebruiken, wel ffies opletten dat je als je een donkere kleur gaat verven ook een donkere primer neemt, en andersom uiteraard....
Die ribbeltjes zouden geen probleem mogen zijn volgens mij zolang je je verf niet te dik aanbrengt (je kent de druipers ongetwijfeld).
Als je handig bent is een spuitbus eventueel een optie...

succes

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Verwijderd

Dit is ech een zoek vraag.

Maar kijk toch maar ff hier Virtual-hideout: Project Tivoli

Verwijderd

http://www.ccmod.com/howto.php/1

CCMod heeft wel wat problemem dat we teveel datatraffic gebruiken, maar zo te zien werkt het dus weer(tnx Maurice).

offtopic:
Kingetje kan weer scripten

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Lees ook ff de faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.