Wat is er mis met de NEC 21I?

Pagina: 1
Acties:

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm.
Nu keek ik op markplaats.nl daar staan gigantisch veel NEC 21i's (imode), omdat er zoveel op staan krijg ik meer de indruk dat er iets mis is met dit toestel omdat er veel mensen hem aanbieden. ;)

- Weet iemand hier iets meer over te vertellen? of ben ik gewoon te achterdochtig?
- Wat kun je met dit toestel als je er een prepaid kaart in doet ?, is het dan gewoon een mooi klein telefoontje met kleuren display 8) (zonder imode functies) of werkt dit niet ?

Ik heb gezocht hier op got, maar ik kan niet echt iets zinnigs vinden hierover.

Deze is het dus : Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/nec/707.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door janster op 29-10-2002 16:17 . Reden: Plaatje er bij gedaan ]

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:11
misschien dat iedereen 'm kwijt wil voordat er nieuwe toestellen op de markt komen ?

Verwijderd

Helaas, hoort ook niet hier, maar in:

Internetproviders en Hosting
Internet&telefonie.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 12:00

@r!k

It is I, Leclerq

misschien omdathet een te groot log rotding is en niemand toch echt I-mode gebruikt?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• janster
wibblemoo schreef op 29 oktober 2002 @ 16:16:
misschien dat iedereen 'm kwijt wil voordat er nieuwe toestellen op de markt komen ?
Ja op zich zou ik dat wel snappen, maar deze telefoon is toch helemaal niet zo oud.
Mensen doen hun telefoon toch niet zo snel weg (tenminste niet alle mensen dan).

• janster
ErikH schreef op 29 oktober 2002 @ 16:18:
misschien omdathet een te groot log rotding is en niemand toch echt I-mode gebruikt?
Ja dat I-mode zie ik ook niet zo zitten eigenlijk.
Maar groot log ding valt toch wel mee ? lijkt me een mooi klein telefoontje als ik de plaatjes er van zo zie.

In dit topic zijn er anders genoeg mensen in geinterreseerd.
Imode voor €119,40 voor een heel jaar inc. toestel....fake?

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 17:58

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Het is een telefoon die alleen aantrekkelijk is als je hem i.c.m. I-mode gebruikt. Het hoeft natuurlijk niet want het is ook gewoon een GSM, dus met een pre-paid kaartje werkt-ie ook. Alleen kan je dan geen gebruik maken van I-mode. Waarschijnlijk zit er wel een KPN simlock op.

Maar als je zonodig een telefoon met kleurendisplay wilt, zou ik voor een ander gaan... De Nec is eigenlijk helemaal niet zo'n modern toestel. Zo is bijvoorbeeld de standbytijd enorm kort en heeft het toestel geen ondersteuning voor infrarood en/of bluetooth. Dan is-ie ook nog eens heel groot. Ingeklapt is-ie net zo groot als mijn T68i (mét kleurendisplay, infrarood, bluetooth, een standby tijd van anderhalve week, etc. etc. 8) )... en dus niet zoals die Motorola's formaatje luciferdoos...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

batterij = bagger

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->I&T

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

kleurenscherms vreten batterijen, de batterij is niet bagger, maar het ding zelf vreet gewoon veel stroom.

Ook die discoLED en die (hoe je het ook noemt maar het begon met poly) rightones zijn natuurlijk ook weer extra energieverbruik.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 13:09

The Wizard

Moderator Mobile
Daarom ben ik nu dat ding ook zat, I-mode gebruik je toch niet zo vaak, en die batterij is binnen no-time leeg. Ook heeft ie nog wel eens last van dat ie vast loopt. Voor de rest is het wel een leuk toestel, vooral het kleurenschermpje en de mooie polyfone ringtoontjes :)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb hem ook, geen grote problemen hoor, mijn Sony Z5 is ook zo leeg...Je hebt er toch een 2de bat. bij gekregen?
Verder is het gewoon een leuk toestel voor die prijs. En I-mode wordt steeds leuker, nu ook al Dungeon Keeper spelen!!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Het is misschien wel een toffe telefoon, maar iedereen heeft dat ding al.
En hebben ze 'm nog niet, dan komt het nog wel.
Hetzelfde verhaal als met de Nokia 3XXX serie.

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 09:32

oCe

aka Dookie.

ik heb 'em. en heb een siemens sl45i.

nec 21i typed sneller met smsjes e.d. als de siemens. nec loopt ook vaker vast , tijdens het typen van smsjes wil 'tie nog wel eens spontaan uitvallen en herstarten. accu is snel leeg, beetje bellen, wat smssen en een uurtje of 12-14 standby; dan issie echt leeg. moet 'em elke nacht opladen iig. gesprekskwaliteit is uitstekend, beter dan m'n sl45i. trilfunctie idem, sl45i trilfunctie is te verwaarlozen. menu structuur vind ik van de sl45i juist weer veel fijner, maar dat is smaak-gebonden.

gsm is redelijk lomp, tenminste, hij's niet veel groter/zwaarder dan de siemens, maar zo oogt hij wel. uitstekende antenne is een nadeel. al met al, had ik 't van te voren geweten, dan had ik 'em er niet bij gekocht; ookal was 't ernstig goedkoop. vind 't een leuke telefoon om wat mee te spelen. imode gebruik ik niet; kleurenscherm is leuk. stroomgebruik is waardeloos, ook met 2 accu's. dat'tie crashed helemaal irritant.

nee, voor mij geen nec meer; maar och. je kan er ook mee bellen, en dat doet'tie uitstekend :)

-I am Jack's wasted life.

Pagina: 1