Ik ben vanplan om een MP3 server te beginnen voor party's. Ik heb al een aantal dingen geselecteerd alleen ik ben benieuwd wat jullie er van vinden:
ATX Desktop kast
P-II 333 Boxed
SOYO 6BE+ SD-RAM AGP mobo
64 SD-RAM PC 100
Diamond Viper 330 AGP 4Mb
Soundblaster AWE 64
Std Netwerkkaart
8,4 GB Quantum Fireball HD
FDD Drive
de HD wordt opgedeeld in 2 partities. 1 van 1,4 GB voor Windows en 7 GB voor MP3's.
Ik heb ook al een lijst van software gemaakt:
Windows 98 Second Edition
Norton Antivirus
Winamp
ZoneAlarm
Videokaart driver
Wat vinden jullie van de geselecteerde dingen en hebben jullie nog enig commentaar wat ik beter kan laten of toevoegen. Even nog een addendum:
De netwerkkaart dient er voor om het ding op het netwerk aan te sluiten zodat ik niet met CD's hoef te werken, en ik kan dan nog wat MP3's naar binnen zuigen. Daarom ook Norton voor enige virussen en ZoneAlarm om mijn traffic naar buiten goed te kunnen controleren.
ATX Desktop kast
P-II 333 Boxed
SOYO 6BE+ SD-RAM AGP mobo
64 SD-RAM PC 100
Diamond Viper 330 AGP 4Mb
Soundblaster AWE 64
Std Netwerkkaart
8,4 GB Quantum Fireball HD
FDD Drive
de HD wordt opgedeeld in 2 partities. 1 van 1,4 GB voor Windows en 7 GB voor MP3's.
Ik heb ook al een lijst van software gemaakt:
Windows 98 Second Edition
Norton Antivirus
Winamp
ZoneAlarm
Videokaart driver
Wat vinden jullie van de geselecteerde dingen en hebben jullie nog enig commentaar wat ik beter kan laten of toevoegen. Even nog een addendum:
De netwerkkaart dient er voor om het ding op het netwerk aan te sluiten zodat ik niet met CD's hoef te werken, en ik kan dan nog wat MP3's naar binnen zuigen. Daarom ook Norton voor enige virussen en ZoneAlarm om mijn traffic naar buiten goed te kunnen controleren.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.