Baby van Dell

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
In de draad staan veel reacties over een te hoge prijs en te hoge specs, maar ze gaan er daardoor wel aan voorbij dat je bij Dell de pc/server/laptop zelf samen kan stellen en dat je daardoor ook op een lagere prijs uit kan komen. (Dit leg ik overigens ook uit in mijn post).

Daardoor vind ik dat die reacties (zijn er best veel), van de +2/+3 af mogen, vooral diegene die het als 2de en 3de posten...

(PS: kan ook ff naar deze draad over de ATi Radeon gekeken worden, een of andere grapjas heeft alles naar beneden gemod).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Als ik nog ff mag :+

deze post is een reactie op mijn post daarboven, en is meer of minder een reactie die alleen maar met mijn post instemt. Daardoor vind ik het raar dat de reactie op +3 staat terwijl mijn reactie op +2 staat.

Deze non-grappige reactie is dus geen +1 grappig waard |:(

En nu weer deze reactie van mij. Ik schrijf een redelijk uitgebreide post die op +2 komt te staan, en de bovenstaande oneliners komen op +3, lijkt mij niet echt juist.

Ik weet dat de meeste genoemde draden nog jong zijn, maar ik zit me hier echt te ergeren aan het modden, de meeste modden echt op een onbegrijpelijke manier. Zo van "he, daar ben ik het mee eens, hoppa, +1". Misschien wordt het tijd dat er weer een paar vaste modders komen zoals bijvoorbeeld op Fok.

[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 29-10-2002 16:19 . Reden: Gal spuien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik kan me helaas niet meer met die baby van dell draad bemoeien gezien ik me schildig heb gemaakt aan datgene dat volgens jou aan iedereen voorbij gaat ;).

De draad waar
Deze non-grappige reactie is dus geen +1 grappig waard
deze reactie in staat is nog wel door mij te modden en dat heb ik dan ook gedaan, hij staat echter nog steeds heel scheef :(, de genoemde reactie stond zelfs op 2 :S.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 23:32
ik heb ook al gereageerd

zit ik dan met me 390 modpunten :X

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
* Beaves heeft er 690 die hij niet kan gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Jimmy Pop schreef op 29 oktober 2002 @ 17:00:
Ik kan me helaas niet meer met die baby van dell draad bemoeien gezien ik me schildig heb gemaakt aan datgene dat volgens jou aan iedereen voorbij gaat ;).
OM er maar meteen even op in te haken, jouw reactie, waar overigens niets mis mee is, staat nu op +3 en zoals je zelf al zegt, zeg je o.a. het volgende:
Ik zou een kleine pc met lage performance een stuk logischer hebben gevonden. Deze pc is dan natuurlijk bijzonder handig om haar omvang en toch goede performance maar de vraag die er is naar low-performance desktop pc's lijkt mij hier niet mee bevredigd.

Maar bij Dell is het dus mogelijk om de pc al voor $700 mee te nemen (wel zonder monitor) en je kan dus de configuratie aanpassen.

Zo staan er nog een paar reacties op +3 die vermelden dat de specificaties wel erg hoog zijn.

(Ik zeg niet dat de reactie geen +3 waard is ;))

edit:

Ik blijf nog ff zeuren, deze reactie, die wederom instemt met mijn reactie daarboven, staat hoger dan de mijne, ik begrijp de logica daarachter niet helemaal...

[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 29-10-2002 19:28 . Reden: Zeuren ]

Pagina: 1