Verwijderd

Topicstarter
http://www.archos.com/lang=en//products/prw_500281.html

Iemand enig idee wat de video kwaliteit is van deze speler als je em aan je TV koppelt?

Misschien iets voor de review?

Verwijderd

Redelijk.

Wat ik wel weet is dat het apparaat slecht in elkaar zit. De verschillende onderdelen (vooral die hoekjes) zijn niet echt je van het. Voor 500 euro verwacht ik wat betere kwaliteit.

Als het ding beter in elkaar stak had ik hem allang gekocht :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik dat apparaat meeneem met een divXje erop kan ik fatsoenlijk een film kijken bij vrienden of zit ik dan naar blokjes te kijken?

Verwijderd

Ja met deze opmerking:
"(*) Playing DivX video may require resizing to CIF (352x288) using included software."

Verwijderd

Topicstarter
Is dat erg storend: 352x288?
(had ik al verteld dat ik een nooby ben?) ;)

Verwijderd

Dat vind ik al snel te klein ja :D

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:02

Roy

Hobbies?

Ik heb in een blad er een review over gelezen, en je moest dus eerst met een proggie je divx omzetten naar het formaat dat nodig is. En daarna kun je het probleemloos afspelen. De kwaliteit van het (toch wel) kleine beeldscherm is goed, maar je moet er wel recht voor zitten.
Voor de rest is de kwaliteit van de hardware wel goed, maar de behuizing en afwerking zijn niet wat je verwacht voor zo'n duur apparaat. De software moet ook wel redelijk goed zijn

Het apparaat werkt dus goed, het is alleen een duur apparaat voor wat je voor je geld krijgt.

Inderdaad...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 18:34
Ik heb hem gisteren besteld. Geen idee wanneer dat ding binnenkomt, maar zodra hij er is kan ik je er alles over vertellen ;)

Verwijderd

Roy: dat was de Computer Totaal van November 2002 ;)

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:04:
Ja met deze opmerking:
"(*) Playing DivX video may require resizing to CIF (352x288) using included software."
Ik vraag me dus af (kom ik snel genoeg achter hoop ik :)) of je ook moet resizen als je het op TV afspeelt :P
Dat zou namelijk heel erg handig zijn als dat niet nodig is :P

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Wat ik wel weet is dat het apparaat slecht in elkaar zit. De verschillende onderdelen (vooral die hoekjes) zijn niet echt je van het. Voor 500 euro verwacht ik wat betere kwaliteit.
Geldt dit ook voor die gewone Archos 10gb/20gb mp3 players? (die Jukebox Studio / Multimedia modellen). Die vind ik namelijk best gunstig geprijsd, maar als het gammele rotzooi is vermijd ik ze liever :)

• Roy

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:24:
Roy: dat was de Computer Totaal van November 2002 ;)
haha, idd :P

Over de ander spelers van Archos weet ik niet zo veel, ik heb een keer een Recorder 20 in m'n handen gehad, maar ik vind het lang niet zo stabiel aanvoelen als bijvoorbeeld een Ipod. Maar ik weet niet of ze ook echt slap zijn.

Inderdaad...

Verwijderd

En Roy: in de Spits van afgelopen maandag stond hetzelfde verhaal.

Laten we het zo zeggen: ik wacht op een andere versie want dit ding is mij te slecht gemaakt (qua materiaal).

• Roy

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:26:
En Roy: in de Spits van afgelopen maandag stond hetzelfde verhaal.

Laten we het zo zeggen: ik wacht op een andere versie want dit ding is mij te slecht gemaakt (qua materiaal).
Klopt.
Ik was eerst van plan om deze te kopen, totdat ik hem zag in de winkel, en de review er van las.
Ik ben nu van plan om een Creative Zen of een Ipod te halen. Als ik dan perse film wil kijken onderweg spaar ik wel voor een Ipaq (of andere PocketPC pda), dat scherm is iig iets groter.
Maar ik denk niet dat je onderweg vaak film kijkt.

Inderdaad...

• FailFr8er
Roy schreef op 30 oktober 2002 @ 13:58:
[...]

Klopt.
Ik was eerst van plan om deze te kopen, totdat ik hem zag in de winkel, en de review er van las.
Ik ben nu van plan om een Creative Zen of een Ipod te halen. Als ik dan perse film wil kijken onderweg spaar ik wel voor een Ipaq (of andere PocketPC pda), dat scherm is iig iets groter.
Maar ik denk niet dat je onderweg vaak film kijkt.
Och we zullen zien denk :?
Ik heb em iig besteld, en hoop dat ie binnenkort binnenkomt :)

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 28-02 00:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier verteld ome Tom wat hij er van vindt.
If only for its video options and color LCD screen, the Jukebox Multimedia is an outstanding success. It is compatible with the best compression format and has its own hard disk on which to store video files. This is doubly useful, because the device can be used as both, a personal portable video viewer as well as a mobile "VCR," thanks to its video output capabilities. Nor does the video aspect lag behind with its MP3 compactness and the possibility of recording and encoding directly. The image and sound quality are very good, and the exceptional modularity merely reinforces the general impression.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Roy

Roy

Hobbies?

Red Nalie schreef op 31 oktober 2002 @ 10:07:
[...]

Och we zullen zien denk :?
Ik heb em iig besteld, en hoop dat ie binnenkort binnenkomt :)
Kun je een korte review plaatsen als je hem hebt? ik ben toch nieuwsgierig naar gebruikerservaringen.

Inderdaad...

• FailFr8er
Roy schreef op 31 oktober 2002 @ 11:02:
[...]

Kun je een korte review plaatsen als je hem hebt? ik ben toch nieuwsgierig naar gebruikerservaringen.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een paar mensen op T.net of ik een uitgebreide review mocht schrijven, heb er tot op heden nog niets over gehoord :{
Pagina: 1