[T.net] Tabellen generator?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• dbakker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Eej GoT'ers

Graag zou ik willen weten hoe T.net die tabellen (in bijv. nieuwsitems) maakt. Ik neem aan dat zij hiervoor een tool hebben ontwikkeld?

Zelf zit ik met het probleem dat mensen het moeilijk vinden om tabellen te maken in html, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een betere oplossing.

Ik vraag jullie niet om een kant en klaar script, het enige dat ik graag wil weten is hoe het op T.net is gedaan.

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

Ik denk persoonlijk dat T.net dat gewoon in editplus/ultraedit-cloon heeft gedaan.
Waar jij naar op zoek bent is Dreamweaver of Homesite

(dus zoek daar maar eens op)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• dbakker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Ow wacht ff... ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest... ;)
Ik heb het over een CMS systeem waar mensen bijvoorbeeld nieuws mee kan bewerken. Maar de gebruikers van dit CMS systeem vinden het nogal moeilijk om met HTML een tabel te maken. Ik ben dus op zoek naar een oplossing om een soortvan tabellengenerator te maken en toe te passen in dit CMS systeem.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17

mulder

ik spuug op het trottoir

Dat doet jouw CMS voor die mensen. Zij vullen het nieuws in, titel. Dan genereert het CMS een nieuwsitem.

oogjes open, snaveltjes dicht

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Dit heeft niet veel met P&W te maken.
Dit gaat over zelf dingen programmeren, niet navragen hoe dat in die site of in die app. geimplementeerd is. Da's een beetje reverse engineeren en daar doen we niet aan mee.
Ik stel voor dat je zelf eens uitzoekt hoe je het kunt doen, en als je iets hebt, of je hebt problemen bij het uitzoeken, dat je dan hier een nieuw topic daarover opent.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.