Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM] Dating 0909 spam via sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt de laatste paar dagen meerdere malen gesms'ed door een 1 of andere datingservice met de tekst :

"Iemand die JIJ kent, probeerd je te bereiken via onze datingservice!!! Vind uit wie, bel 09090400287! "

Ik zit zelf bij vodafone en heb deze sms al 6x ontvangen. Afzender van deze sms'jes is 09090400287. Ik heb meedere vrienden gesproken die ook bij Vodafone zitten en deze sms ook meerdere malen keren ontvangen.
Het zijn dus geen betaal sms'jes maar gewoon pure reclame. Als je het 0900 nummer bel wordt je 4 min. aan de lijn gehouden en wordt je ook wijzer van.
Oftwel pure oplichters die geld proberen te trekken door in te spelen op nieuwsgierigheid van mensen.

Ik heb Vodafone gebeld hierover en die zijn het aan het uitzoeken maar geloven niet dat zoveel mensen hier last van hebben. Ik dacht daarom maar om dit topic te openen en zoveel mogelijk mensen te verzamelen die ook bij Vodafone zitten en deze klere sms steeds krijgen. Ik heb hem ook midden in de nacht om 3 uur gekregen.

Wie heeft hier ook last van ? Deze sms'en worden overigens alleen maar naar Vodafone klanten gestuurd.

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad.
Het is net als www.someonelikesyou.com

Gewoon dikke onzin....... :(

Die vriendin heeft trouwens KPN prepay

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb 'm ook 1 keer gehad, maar vervolgens genegeerd.
er stond wel een internetadres onder www.stopsms.net maar dat vertrouw ik toch niet helemaal