[meuktracker] Beschrijving bij postings

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Het komt weleens voor dat er meuk wordt gepost en niet beschreven wordt waar de applicatie voor dient.

Meest recente voorbeeld: meuk: jv16 PowerTools 1.1.0.154=

Goed, ik vraag middels een reactie om een beschrijving en deze wordt als Overbodig gemodereerd.

Hoe zit dat precies?
Is het inderdaad overbodig om een (eenvoudige) beschrijving van een applicatie in een meuk posting te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Je kan ook ff Googlen om te kijken wat het programma doet, je zit hier op Tweakers.net en ik denk dat de crew wel mag verwachten dat de users zelf ook een beetje de weg weten op internet.

Ik ben het wel met je eens dat bij de meuk berichten een kleine beschrijving mag, dat is wel zo handig.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Jep, van een heel aantal meukpost's zou het handig zijn als het er bij stond. Ik snap natuurlijk dat je bij iets als "Nvidia Detonator's" niet hoeft te vermelden waarover het gaat maar bij jouw voorbeeld is niet meer duidelijk dan dat het om "PowerTools" gaat.

Hier word ook ik niet wijzer van :(.

Na ff zoeken heb ik wel het volgende gevonden:
jv16 PowerTools - The tool to clean up and tune your computerp
Maar ook dat zijn een beetje ruime begrippen.

Misschien dat Netman ubarhaupt zo vriendelijk wil zijn het ff te vermelden ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Als je op 'Bron' klikt kom je (meestal) op de site van de maker. Daar staat (eveneens meestal) een goede (uitgebreide) beschrijving van het betreffende programma, meer info dan je ooit in een meukpost zou kunnen krijgen, al ben ik voor een korte beschrijving als standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
hedskes schreef op 29 oktober 2002 @ 20:43:
Als je op 'Bron' klikt kom je (meestal) op de site van de maker. Daar staat (eveneens meestal) een goede (uitgebreide) beschrijving van het betreffende programma, meer info dan je ooit in een meukpost zou kunnen krijgen, al ben ik voor een korte beschrijving als standaard.
Hoewel dit min of meer overeen komt met wat Beaves eerder al zei vind ik toch dat je goed samenvat wat mijn idee ook is. Dan is een beschrijving als bv "Mp3 speler" "Tool om register op te schonen" of "Virtual CD manager" al genoeg.

http://twitter.com/randalpeelen