Toon posts:

[winXP] afsluit probleem na installatie ISDN kaart*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de pc opnieuw wil opstarten of wil afsluiten dan gaat hij naar het blauwe scherm van windows is bezig met afsluiten en dan blijft hij hangen.Ik denk dat dit probleem te maken heeft met de isdan kaart die ik er sinds 2 dagen in heb.Op moment dat ik systeem herstel doe van voor dat ik de drivers voor de kaart heb geinstalleerd dan gaat alles goed en is de isdn kaart geisnalleerd dan gaat het weer fout.Ook al heb je de pc opnieuw geinstalleerd dan doet hij het nog.Ik heb het hier trouwens over windows xp.Heeft iemand een oplossing voor me hoe ik dit probleem kan oplossen , want dit is best wel zwaar klote.
Thnxxx

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het lijkt me dan duidelijk dat het aan je isdn kaartje ligt probeer eens andere drivers daarvoor te installeren en kijken of je dan dezelfde problemen hebt

Verwijderd

Kijk even of er geen IRQ conflict is met een andere kaart. Plaats hem anders eens in een andere PCI slot. Download ook de nieuwste driver van je isdn kaart. Dit lijkt mij een driver probleem :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:32:
Kijk even of er geen IRQ conflict is met een andere kaart. Plaats hem anders eens in een andere PCI slot. Download ook de nieuwste driver van je isdn kaart. Dit lijkt mij een driver probleem :)
Idd :)

Gaat trouwens om XP, staat ook wel in de tekst ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Ik raad je aan om te beginnen deze linkjes eens door te nemen: FAQ Forumgedrag, Software Algemeen - Policy en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Begin maar eens met dit allemaal te lezen ;)

move -> Windows Operated Systems + topictitel edit :)

Verwijderd

Topicstarter
het zit hem ook in de isdn kaart maar deze heeft geen irq conflict.Ik heb al gezocht naar nieuwe drivers maar die kan ik niet vinden.Het is een isdn kaart met de nieuwe winbond chipset
Pagina: 1