Toon posts:

[Xbox2] Ontwikkelingsfase1 bereikt

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net het bericht voorbijkomen dat ze de Xbox nog voor de PS3 aan het publiek willen voorstellen. Dus dat komt er dan op neer dat de xbox2 gelijktijdig (2005) of misschien nog voor de PS3 op de markt is.

Waar zijn ze bij MS dan in godsnaam mee bezig :? De xbox is een half jaar op de markt in Europa en ze liggen al vol trots te verkondigen dat er binnen een paar jaar al een nieuwe komt. Als ik een xbox zou bezitten dan zou ik me iig hevig bezeikt voelen. Normaal zou een console toch makkelijk 5 jaar moeten meegaan. Zo was het vroeger tenminste.

Nou vroeg ik me wel eens af hoe de xbox bezitters hier tegen aan kijken...
29.10.02 - Ed Fries, Vice President of Microsoft Games Publishing, sagte gegenüber der Tageszeitung Nihon Keizai Shimbun, dass der Xbox-Nachfolger zahlreiche Software-Technologien von Microsoft nutzen soll.
Die 'Xbox 2' befindet sich derzeit in der ersten Entwicklungsphase. Außerdem bestätigte Fries erneut, dass die Konsole noch vor einem PlayStation2-Nachfolger vorgestellt werden soll.
Amerikanische Xbox-Entwickler haben es lt. Fries schwer, den japanischen Markt zu erobern. Als Grund nennt er die kulturellen Unterschiede.
Über Fehler, die beim Verkauf oder Marketing der Xbox gemacht werden, regt Fries sich nicht auf: 'Wir möchten aus unseren Fehlern lernen, so wie wir damals gelernt haben, als wir WORD auf den japanischen Markt brachten. Das Lernen aus unseren Fehlern wird uns zum Erfolg der Xbox führen.'
www.gamefront.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
tsja euh...

dom van ms... zo verkopen ze geen xboxen meer, dan gaat men gewoon wachten op xbox 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
G33RT schreef op 29 oktober 2002 @ 14:13:
tsja euh...

dom van ms... zo verkopen ze geen xboxen meer, dan gaat men gewoon wachten op xbox 2...
Tuurlijk niet. Denk je nu echt dat mensen gaan wachten tot 2005 :? Lijkt me heel sterk. Ik heb zelf een Box, en nog steeds geen spijt dat ik hem gekocht heb. Helaas zijn er nu 3 bedrijven op de markt die consoles lanceren, waardoor je veel games niet kan spelen. Mensen wachten met het kopen van pc's toch ook niet op de videokaart die volgend jaar gaat uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Gaan jullie lekker 2 jaar wachten :p Have fun.

edit: Tevens zullen ze wel moeten willen ze enigzinds de qualiteit van de pc graphics bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
n0kn0k schreef op 29 oktober 2002 @ 14:29:
Gaan jullie lekker 2 jaar wachten :p Have fun.

edit: Tevens zullen ze wel moeten willen ze enigzinds de qualiteit van de pc graphics bijhouden.
het lijkt mij dat MS hier niet bepaald aan klantenbinding doet. De mensen zullen denk ik ook sneller geneigd zijn om te wachten met het kopen van de Xbox2. Wie weet hebben ze voor 2006 misschien alweer de xbox3 gepland. (is maar een voorbeeld, maar jullie begrijpen wat ik bedoel)

edit:
hoezo moeten ze de pc gfx bijhouden?? Een console is toch heel iets anders dan een pc. En trouwens, de consoles doet op het moment helemaal niet onder voor een pc (en zijn ook nog stukken goedkoper). Maar we hebben het hier niet over een pc vs. console oorlog, want je kunt ze gewoon niet met elkaar vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-10 21:10
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:34:
[...]

het lijkt mij dat MS hier niet bepaald aan klantenbinding doet. De mensen zullen denk ik ook sneller geneigd zijn om te wachten met het kopen van de Xbox2. Wie weet hebben ze voor 2006 misschien alweer de xbox3 gepland. (is maar een voorbeeld, maar jullie begrijpen wat ik bedoel)
En terecht, stilstand is achterstand. Natuurlijk zijn ze al bezig met een opvolger, denk jij dat Sony toen ze de Ps2 uitbrachten niet gelijk zijn begonnen met de Ps3?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Als ze ook maar een beetje slim zijn maken ze die XBox 2 compatible met de games voor de XBox 1 dan hebben ze meteen een grotere Line-up bij de release.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen Blom schreef op 29 oktober 2002 @ 14:38:
[...]

En terecht, stilstand is achterstand. Natuurlijk zijn ze al bezig met een opvolger, denk jij dat Sony toen ze de Ps2 uitbrachten niet gelijk zijn begonnen met de Ps3?
tuurlijk moet je snel mogelijk doorgaan met ontwikkelen, maar je gaat een console toch niet al binnen een paar jaar vervangen. Dat heeft Sony nog niet gedaan en Nintendo ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Pewwy schreef op 29 oktober 2002 @ 14:29:
[...]
......... Mensen wachten met het kopen van pc's toch ook niet op de videokaart die volgend jaar gaat uitkomen...
Ahum... jawel :)

Maar ik weet nog goed dat toen ik voor het eerst een plaatje zag voor de PS3... toen lag de PS2 pas net een maandje hier in de shops....

Toen d8 ik ook 8)7
Maar PS2's worden nog steeds verkocht als een dolle....
Zelf heb ik er geen BTW :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:38
Zelfde als wat ik in topic over PS3 heb gezegd, onzin om over te praten, we zien wel weer over 3 jaar, dan ben ik pas geintereseerd.

Je kan nu alleen speculeren en denk niet dat dat echt nuttig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
jep :)

ik ga iig over 13 dagen een gamecube halen :)

dan zijn mn schoolonderzoeken af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al heel wat forums afgegaan die allemaal over de Xbox 2 gaan en wat me opvalt is dat egt IEDEREEN commentaar heeft op Microsoft over het te snel uitbrengen van de Xbox 2 omdat als ze dat doen dan komt de Playstation 3 weer met iets beters dan dat....

De meeste van jullie hebben waarschijnlijk ook al de gelekte specificaties van de Xbox 2 gelezen en wat ik eigenlijk raar vond is dat ze die HOOGSTwaarschijnlijk niet compatible gaan maken met de originele Xbox (Xbox 1) spellen. Denk dan eens even aan Halo 2? Dat gaat een kaskraker worden, dat weet iedereen maar als die op 9 november 2004 verschijnt...hoe de f*ck kan die dan ooit ge-released op Xbox 1?!!! Ik bedoel:

- Halo 2 is zo anders dan Halo:Combat Evolved dat de huidige Xbox daar misschien wel of net aan kan tippen maar hoe, OH HOE wil Microsoft dan een sterke productlijn maken met hun Xbox 2!????

Wat mijn punt is om te zeggen...als er nu al beweringen zijn dat de Xbox spellen niet compatible zijn met de Xbox 2 word dus Halo 2 op 9 november uitgebracht speciaal vóór de Xbox 2 wát dus weer betekend dat Xbox 2 dit jaar EGT UITKOMT!

Of ben ik nu egt in het wilde weg aan het denken? :/ :/ :/
Snappen jullie het ook wel of niet? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 10:27

Minkie

Groazers Unite.

Volgens mij is Halo 2 voor de Xbox 1 ?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
XBox 2 komt niet voor 2005 op de markt hoor. Gezien de aantallen die je bij de launch wil neerzetten moet je op tijd de HW leveranciers inlichten. IBM bijvoorbeeld zal waarschijnlijk de processor(en) leveren, en die hebben het nu redelijk druk met CPUs voor Apple. Ook de software ontwikkelaars moeten op tijd worden ingelicht.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is al wat aan de oude kant: Eind 2004 was de laatste post, daarom gaat deze ook dicht. Op zich zou een apart topic voor de Xbox 2 niet onwelkom zijn, gezien er in het Xbox topic ook al vrij veel over gepraat wordt.

Mocht er iemand geinteresseert zijn, ga je gang en maak een informatieve startpost voor een Xbox 2 discussie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.