[Monitor] Schoonmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
hey ik heb een paar fukking hardnekkige vlekken op mn beeldbuis.. meer op mn tv dan op mn monitor , maar goed tis en blijft een beeldbuis

normaal gesproken spuit ik dan glassex op een 2x dubbelgevouwen (1/4 oppervlak en 8x zo dik want tzijn 2 papiertjes al op elkaar) keukenrol en wrijf het schoon

maar.... nou wil ik dus weten... kan ik dit ook met 96% alcohol doen? gebruik ik ook voor puistjes ed. maar gaat mn monitor hier stuk van of neit?

van glassex doet ie het echt niet fout, wat sommigen ook mogen zeggen, mn ma gebruikt al 15 jaar of langer glassex voor de tv

dat laatste is dus even ter info, ga aub niet roepen dat mn ma doen is :+

Verwijderd

volgens mij kan het gewoon met alcohol..
btw. je ma is doen ;)
Zoepnek neemt geen enkele verantwoordelijkheidvoor resultaten behaald met deze post

Verwijderd

De meeste monitoren hebben een soort coating op de beeldbuis. Als je 98% alcohol gaat gebruiken lost die gegarandeerd op. Is de glassex niet voldoende dan?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:14

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:14:
De meeste monitoren hebben een soort coating op de beeldbuis. Als je 98% alcohol gaat gebruiken lost die gegarandeerd op. Is de glassex niet voldoende dan?
Ik kan je uit ervaring zeggen dat je daarmee inderdaad het oppervlak van je beeldbuis verneukt. Die coating zorgt ervoor dat de beeldbuis niet zo spiegelt.
Heb het 1 keer gebruikt op een Panasonic monitor en die kan ik nu ook gelijk gebruiken om m'n haar goed te doen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.