Toon posts:

[Win98SE] Fatale Uitzondering Bij Instaleren Spelletjes? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
F**king, Wie Helpt Mij?????????

Krijg steeds wanneer ik een spel (legaal en/of illegaal) heb geinstaleerd, en ik wil deze starten dan doet hij het niet!!! :( :( |:(

zodra het spel start krijg is intro te zien e.d. maar zodra het spelmenu tevoorschijn moet komen krijg ik een foutmelding :?

Fatale Uitzondering OE op 0028:c8fbod7a in VXD Asp4Wave(01) + 0001455A 8)7

nooit eerder gehad (spellen deden het altijd) maar sinds ik m'n schijven geformat heb komt het steeds terug?

weet iemand hoe ik dit oplos?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En onder welke Windows versie? Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, stappenplan stap 3.

Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te lokaliseren?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Nieuwste drivers voor je grafische kaart al geinstalleerd? En ook de nieuwste DirectX?

Verwijderd

Topicstarter
win98 SE

• blackd
  • Niet online

En de rest van onze vragen?

OS aan titel toegevoegd. Volgende keer zelf op letten a.u.b.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:21

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Drivers van de geluidskaart ook maar eens checken en misschien opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
ben er nou achter dat de fout met me geluidskaart te maken heeft, dus ga maar even bij een ander forum zoeken.

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:48:
ben er nou achter dat de fout met me geluidskaart te maken heeft, dus ga maar even bij een ander forum zoeken.

Dit topic kan best gemoved worden als je dat wilt, vraag dat even aan in Schop een Modje.

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:30
Dat niet alleen, ik heb thuis met spelletjes op een Win98 SE computer ook heel vaak tegen deze foutmelding aangelopen.

Bij ons thuis was de foutdiagnose wel heel opmerkelijk. De driver van ons stuurwiel maakte een conflict met VB Runrime elementen.

Verwijderd

Topicstarter
deze topic kan maar het beste weggehaald worden zit nou toch in het verkeerde forum.
Pagina: 1