Toon posts:

Creative Audigy RemoteControl werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg telkens de volgende error als ik de remotecontrol manager opstart:

Geen ontvanger voor Creative-afstandsbediening gevonden.
RemoteCenter wordt afgesloten.

Controleer of er een goed werkende
ontvanger op het systeem
is geinstalleerd.

Ik heb alles bij creative al afgestruind alle handleidingen gelezen ik heb het idee dat hij het wel moet doen hij is net nieuw!

Wie heeft er ervaringen met deze foutmelding? :'(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Al met vreative gebeld/gemaild?

Zo nee: waarom niet?

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Ja ik! Ik was aan het klooien met muziek via de koptelefoon uitgang op de breakoutbox. Dat ging perfect, toen ik een dag later wilde verdergaan had ik geen signaal meer op die uitgang. Verder viel mij op dat ik die remotecontol software-popup tijdens het starten niet meer zag. Als ik via het controlpanel geforceerd liet zoeken naar die ontvanger kon ie 'm niet meer vinden. Ik had op dat moment geen Internet dus drivers downloaden en re-installen kon niet, dus heb ik het maar even zo gelaten. Ik heb nog wel even gekeken hoe de kabels zaten, maar daar had ik niet aangezeten en ik had wel optisch uit, dus power kon het niet zijn. Na een paar dagen kreeg ik spontaan na een coldstart die afstandbediening in beeld, ik was gelijk benieuwd of de koptelefoon uitgang er ook weer was, en ja hoor.... alles werkte weer. Geen idee waar het aan lag, maar het was voor mij een zelfherstellende ervaring. :)

Kijk anders hier effe... daar was al een topic gaande over audigykaarten

Het grote: Problemen met de SBlive/Audigy topic

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.