Toon posts:

Vidkaart met goede tv-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wat er in de FAQ staat over koopadviezen van kaarten, maar ik zoek een vidkaart die een hele goede tv-in heeft. Hierover is niet zoveel te vinden

Ik kijk tv via me vidkaart die is aangesloten op me vcr, me huidige kaart (asus v7700 deluxe) geeft streperig beeld.
Ik zoek een kaart die gewoon goed helder beeld geeft

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

streperig beeld met een asus v7700? hmm vreemd hoor.. miss kan het aan de kabel liggen want een vriend van mij heeft ook een asus v7700 (GTS). en daar werkt de TV-out perfect... hij had een nieuwe/betere kabel gekocht.

kweet niet meer welke kabel....

maar ik heb de kwaliteit gezien.. en t was toch best mooi... imo

[ Voor 0% gewijzigd door Frenkpie op 29-10-2002 13:39 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
erg leuk maar ik had het over de tv-in

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
Als je een goeie tv in wil is de leadtek ti4200 misschien iets?
Anders moet je misschien toch echt naar de gewone videobewerkingskaarten gaan kijken

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

TVin van een V7700 moet echt prima zijn. Ik beaam dat opnamekwaliteit niet heel best is, maar gewoon domweg beeld van het ingangssignaal op het scherm toveren, dat moet met een V7700 prima gaan zonder die strepen (die krijg je met capturen van beelden met hoge resolutie..).

Je hebt 't alleen over tv kijken via de video tv tuner, dus....

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 29 oktober 2002 @ 14:36:

Je hebt 't alleen over tv kijken via de video tv tuner, dus....
Ik heb me vidkaart op mijn videorecoder aangesloten

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:26:
erg leuk maar ik had het over de tv-in
argh |:( sorry van me fout ...

hmm tv-in.. geen ervaring mee.. sorry

hmmzzz.. moet nog wakker worre

[ Voor 0% gewijzigd door Frenkpie op 29-10-2002 16:49 . Reden: typo ]

Verwijderd

ik heb nu een aopen aeolus Ti4200, de tv-in werkt prima, alleen zoals Wekkel zei, als je captured op hoge resolutie krijg je een heel klein beetje strepen bij scherpe kleurovergangen (zou kunnen liggen aan de kabel, of iets anders) maar dat is niet te zien als je gewoon kijkt.
ik heb trouwens geen progje om die tv-in fullscreen op mijn scherm te toveren, weet iemand daar iets voor?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij moet full screen gewoon lukken met Asus live toch (tv modus)? Hmm, te lang geleden om dat nog uit mijn hoofd te weten. De Asus V3800 TVR ligt al een tijdje stof te happen op dit punt.. (daar zit dezelfde tv-out/video-in set op).
Pagina: 1