Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] ATX PC voeding - suggesties voor aankoop?

Pagina: 1
Acties:

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 16:13

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken naar een goede voeding die mij kan voorzien van een goede en vooral stabiele spanningen. Ik heb geen idee welke voedingen er nu beter zijn dan andere en waarom, dus ik vraag het jullie mede tweakers :)

Het gaat hier iig over een voeding BOVEN de 350Watt en de prijs is niet echt het probleem... er gaat een Athlon systeem aan hangen, en er zal worden getweaked ;) who can help :?

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

ik heb zelf een superflower 420W en een enermax 350W
allebei net geen 100euro

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
hmmjah... ik bedoelde echt met info over wat er zo goed aan is, ervaringen enzo dus... 8)7 dus niet wat je zelf hebt met verder geen info :P

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 19:32
De meeste budget voedingen (al vanaf zo'n 40 euro) zijn meestal gewoon goed genoeg om een zelfs een zware Athlon goed aan het werk te zetten.
Als je een voeding aangeboeden ziet van 350watt of meer zal deze in de regel praktisch altijd voldoende zijn. Wil je echter echte merk voedingen (waar kwaliteit dus hoger in het vaandel staat) zou ik als eerste aanrader Tweakshop.nl geven.

edit: Mocht je het je nog afvragen, ik heb daar een Chieftec voeding van 340 watt gekocht. Deze doet dienst als voeding voor mijn Thunderbird 1333, een CPU die niet bepaald zuinig is ;). Deze voeding heeft trouwens al 2x de bliksem getrotseerd en daarbovenop mijn hardware tegen de bliksem beschermd :D.

http://twitter.com/randalpeelen

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb een Enermaxje, lekker stil.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Chieftec ... zit standaard potmetertje in om je 5v omhoog te krikken bij OC-en ;)

Nu heb ik gelezen dat de CWT voedingen nog iets beter zijn ...

http://www.holomaxx.com/t...633bc42e15af0b5b8c2e21a94

Deze komt dus oko in mij nieuwe kast(YY0221 Cube Case :D)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Ik ben dik tevreden met mijn Chieftec voeding: levert genoeg vermogen, stabiele voltages en ik hoor hem praktisch niet!

Heb BTW een 360w uitvoering. Zit je ook weer boven je grens van 350w :p

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
ok, dus Chieftech's zijn wel goed(en beveiligd)... nog andere suggesties iemand?

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
hmm, die is idd erg interessant... eens even checken of er ook 350watt + voedingen zijn van hun :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ok, ik heb na het lezen van enkelle reviews gekozen voor deze voeding, besteld bij Informatique:

Channel Well Technology, Dual Fan, 430W, Retail

Ik dank eenieder die gereageerd heeft :)

Verwijderd

mijn xp 1800+ en andere shit draait nog steeds op een 300 watt....en nooit problemen..

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:51:
mijn xp 1800+ en andere shit draait nog steeds op een 300 watt....en nooit problemen..
Dan heb jij een van de zeldzame GOEDE voedingen die er zijn :)

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 01:12
Bij mij draait een XP 1700 op een 235 watt voeding en gaat tot nu toe nog steeds goed... (Powerman) Begint nu alleen wat meer herrie te maken dus er moet ook maar eens een nieuwe in...

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Pagina: 1