Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik was sterk geïnteresseerd in een 7210, en die had er al vanaf september moeten zijn. Nu, november gaat beginnen en hij is er nog niet. Weet er iemand waar ik die al kan vinden, en hoeveel hij daar kost? Ik woon in België, maar dat mag in Nederland, Duitsland, Frankrijk ofzo zijn, speelt geen rol.
Maw; waar vind ik een 7210, en dan liefst zo goedkoop mogelijk?
Oh ja, weet er iemand of hij pop3 ondersteunt of een of ander ander emailprotocol?

Dank,
gegroet,
PollyWolly
*Mja, rond da groeten, mijn mama heeft mij goed opgevoed, en ik zeg beleefd goeiendag tegen de mensen*

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mijn weten (en die van diverse verkopers) doet deze toch echt in november zijn intrede. Wanneer van november kan niemand mij eigelijk vertellen.

Lees, de FAQ betreffende groetekes etc. onder aan een post ;) Sommige mensen schijnen zich daar aan te irriteren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
MaDLiVe schreef op 29 oktober 2002 @ 13:11:
Lees, de FAQ betreffende groetekes etc. onder aan een post ;) Sommige mensen schijnen zich daar aan te irriteren.
vast cynisch bedoeld? ;)

Maar als die er al was, had ik heb al gehad, in Dld weten ze helemaal niet wanneer die komt( ja laatst geweest). Ook hier niet of België etc.....

no comment

Verwijderd

Volgens mij zag ik toch echt net een Japanner in de trein zitten met dat toestel.

Verwijderd

Ik heb um al een week joh!!!
Rotterdam, vlak bij metro station blaak -> GSM-shop

edit:

Ow, je zei goedkoop ey?

Zit een 50 euro toeslag op, omdat ie zo nieuw is...
Maarja, als je um egt wilt, maakt dat ook nie uit, right??

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
59 euro toeslag bij gsm shop dat is erg weinig want hij kost nij gsm shop 699,-
en bij bel company gaat hij 549 kosten is toch wel iets meer toeslag en dan nog bijkomend daf die van de gsm shop geen nederlandse software/garantie heeft ( toestellen komen uit dubai)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Er is genoeg info over de 7210 te vinden in de search :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.