If it aint broke, fix it till it is!
jah ik weet het ben beetje gelsipt met mijn soldeerbout
Ziet er wel leuk uit alleen je moest je muis zo te zien wel half mollen (kapje beschadigd door schroevedraaier ? om hem open te maken) Tis weer wat anders dat wel, ik kan niet zeggen dat ik me muis voor zoiets ga verbouwen..
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
neeh oor half mollen hoeft niet, tis gewoon dat ik met mun stommek op een uitglijder maakte.waardoor de soldeerbout erlangs schoot
Hee, dat lijkt me wel geinig voor de ingebouwde blauwe led in m'n mouseman optical...
(Moet ik natuurlijk uitkijken dat ik niet de verkeerde led pak.. muist zo lastig...
)
(Moet ik natuurlijk uitkijken dat ik niet de verkeerde led pak.. muist zo lastig...
uitglijden ?
beter schoenen aantrekken hehe 
maar een leuke simpele muis mod
maar een leuke simpele muis mod
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
ziet d'r op zich wel leuk uit, maar ik vindt meer op een lelijke puist lijken sorry, wel leuk bedacht overigens
mja.. leuk.. maar meestal kijk ik niet naar mn muis als ik aan het klikken ben en zowiezo erger ik me meestal kappot naar knipperende dingen in mn ooghoeken.
ik vind em zelf ook niet denderend maar ik doe het voor de mensen die misschien dan ideeen krijgen of ookeentje(beter) willen maken.
Verwijderd
Wat kost een _NIET_ draadloze en/of optische muis nou tegenwoordig?burp2001 schreef op 29 oktober 2002 @ 12:15:
weg garantie...
GEEN DROL! En dan nog, die dingen liggen voor het oprapen.
5 drollen, euro's genaamtVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 12:34:
[...]
Wat kost een _NIET_ draadloze en/of optische muis nou tegenwoordig?
GEEN DROL! En dan nog, die dingen liggen voor het oprapen.
Maar het idee is tof, misschien kan ik dit wel in het net uitwerken.....
koppel um aan de rol sensor anders
kan je lekker scrollen met een knipperde drol
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
lol liggen hiero 20 muizen waarvan 1tjem et garantie en die mod ik ook niet
maar nu zijn mun ledjes op dus nu wachtik op de ledjes van de IA
misschien kan je em beter afwerken door een stukkie plexi oid wat psies in het gaatje past te proppen en dan het ledje erachter.
Dan steekt het ook niet zo iri uit
Dan steekt het ook niet zo iri uit
Hij ziet r niet meer uit.. beetje zonde van de muis imho
Pagina: 1