Toon posts:

ADSL Modem & software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kenners,

Ik krijg allemaal mooie ADSL-aanbiedingen van oa Tiscali binnen maar je moet ook nog een modem en die software verplicht aanschaffen.

Is dit ook 2e hands te koop, kan dit ook anders of moet je door deze dure appel heen?

Alvast dank.

En als je dit met je buurman deelt kan je dan nog wel speraar je mail lezen en hoe werkt dit dan.

Bedankt Grollo

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
misschien via www.marktplaats.nl dat je zo'n modem kunt kopen.
als je ieder een eigen mailadres hebt kun je natuurlijk apart je mail lezen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 21:47
Je kunt natuurlijk ook via de pricewatch een modem kopen. Misschien is het handig als je bijvoorbeeld deze jongen koopt. Dit is niet alleen een modem, maar ook direct een verdeelstation (switch, maximaal 4 aansluitingen). Tevens belt deze router voor je in, waardoor er nooit één computer altijd aan hoeft te staan.

Eigenlijk een ideale oplossing, je bent in één keer klaar :)

Pricewatch linkje

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Havana,

Er wordt mijn snel veel duideliij, waarvoor dank.
IK neem aan dat je nog wel de software moet kopen
en hoef je geen netwerk met je buren te formeren?

Groet,

Grollo

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 17:33

tweakerbee

dus..?

Groeten mag niet ;)

De software is niet echt interessant. Een ADSL connectie gaat hier gewoon met een PPTP verbinding. Aangezien de benodigde software dus in die router zit hoef je verder niets te installeren. Op je machines kun je de router gewoon als gateway opgeven. Als je iets verder bent kun je dat hier ook nog wel vragen.

You can't have everything. Where would you put it?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Tiscali biedt trouwens geen paketten aan zonder modem dus ben je altijd verplicht om een abo+modem aan te schaffen daar.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Pagina: 1