[winxp]webacces terminal server

Pagina: 1
Acties:

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
Ik heb een vraag over de webacces functie van terminal server. Alles werkt prima, ik heb alleen mijn server ingesteld dat hij terminal connecties over port 80 laat lopen. Dit werkt prima als ik verbind met de client dus : ipadres:80.

Nu wil ik alleen ook via webaccess kunnen verbinden met deze server, dus tik ik in bij het inlogscherm van webaccess ipadres:80 maar dan komt ie met een foutmelding.

Mijn vraag is dus weet iemand hoe ik de standaard poort waar de webaccess naar kijkt kan veranderen naar poort 80 ??

Specs

Verwijderd

De webclient kun je niet gebruiken op een andere poort dan 3389, dat kan alleen de normale client.

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
vaag, hij moet toch ergens in een file opslaan, welke poort hij moet gebruiken, toch ? :?

Specs

Verwijderd

4STROKELONGLEGG schreef op 29 oktober 2002 @ 15:12:
vaag, hij moet toch ergens in een file opslaan, welke poort hij moet gebruiken, toch ? :?
Ik neem aan van wel ja. Laat effe weten als het je gelukt is om de msrdp.ocx aan te passen voor een andere poort dan 3389, want die zullen wel meer mensen kunnen gebruiken. (waaronder ik)

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
als jij een progje weet waarmee ik die ocx file kan uitlezen :). hex-opmaak is geen probleem, maar ik heb geen tools waarmee ik de source kan uitlezen :)

Specs

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
niemand :?

Specs

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Wat is die foutmelding precies ?

werkt het over de normale poort wel :?

http://www.NUiPhone.nl/

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
hij geeft een runtime error, omdat het activex component niet begrijpt dat hij is geprogrammeerd op poort 3389 en dat ik dan ipadres:80 in tik. Normale poort werkt natuurlijk wel. Maar mijn vraag hoe ik dat instel dat hij ook met de webinterface automatisch naar poort ..... zoekt :)

Specs

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik zou niet weten hoe, heb alle bestandjes in de Tsweb map ff in kladblok geopend en gezocht op 3389, kun je niks op vinden.. dus denk dat het ergens versleuteld zit en dat jij er iig niet bij kan komen.

Misschien MS bellen?

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
:7

Ik denk persoonlijk dat het in die OCX file zit maja hoe open je die 8)7

Specs

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

in kladblok :+
of misschien met de resource hacker ?

edit: resource hacker done @ * Diaboluzzz niks gevonden..

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
dus je hebt hem kunnen openen ?? heb je ook onder d3d gezocht dat is namelijk het HEX decimaal voor port 3389.

Specs

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
weet niemand een oplossing :'(

Specs

Verwijderd

Tja, ik weet wel hoe je connectie kunt krijgen op een TS op poort 80, maar dan moet je je wens van dat webbased laten vallen. (geen installatie op clientkant nodig)

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
jah, dat connecten op poort 80 lukt ook wel met de client.. maar is het dus echt niet mogelijk om mn webinterface ergens in de bron te vertellen dat ie daar ook moet zoeken ipv 3129 ??

Specs

Pagina: 1