ik heb nu dit:
Nu wil ik er nog een button bijhebben:
<input type="submit" value="Preview" class="forminput">
en die moet met een ander form te maken hebben:
<form method="post" name="preview" action="index.php?act=f1web&do=preview" enctype="multipart/form-data">
Maar ze moeten beiden de inhoud van de ingevulde textvlakken krijgen. Als ik het zo probeer werkt het niet:
Wie heeft de oplossing voor mij
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <form method="post" name="edit" action="index.php?act=f1web&p=$p&action=edit" enctype="multipart/form-data"> <input type="hidden" name="p" value="$p"> <textarea rows="29" name="text" cols="85" class="forminput">$var[text]</textarea> <br><br> <input type="submit" value="Edit now!" class="forminput"></form> |
Nu wil ik er nog een button bijhebben:
<input type="submit" value="Preview" class="forminput">
en die moet met een ander form te maken hebben:
<form method="post" name="preview" action="index.php?act=f1web&do=preview" enctype="multipart/form-data">
Maar ze moeten beiden de inhoud van de ingevulde textvlakken krijgen. Als ik het zo probeer werkt het niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <form method="post" name="edit" action="index.php?act=f1web&p=$p&action=edit" enctype="multipart/form-data"> <form method="post" name="preview" action="index.php?act=f1web&do=preview" enctype="multipart/form-data"> <input type="hidden" name="p" value="$p"> <textarea rows="29" name="text" cols="85" class="forminput">$var[text]</textarea> <br><br> <input type="submit" value="Preview!" class="forminput"></form> <input type="submit" value="Edit now!" class="forminput"></form> |
Wie heeft de oplossing voor mij