Je kunt nu 128MB 133MHz SDRAM kopen voor f230 of f300. Er zal wel verschil inzitten, maar veel sites geven geen info, en weten het bij navraag niet wat de toegangstijd is of de latency. Dus, wat heb je onlangs gekocht, voor welke prijs en wat zijn de eigenschappen van het geheugen stokje?
Mijn ervaring:
de 'goedkopere' 133mhz dimms zijn onstabiel.
de wat duurdere 133mhz dimms schijnen
wel stabiel te zijn. Daar zou het prijsverschil in zitten...
Buy & try
de 'goedkopere' 133mhz dimms zijn onstabiel.
de wat duurdere 133mhz dimms schijnen
wel stabiel te zijn. Daar zou het prijsverschil in zitten...
Buy & try
Iemand de laatste tijd ervaring met MyCom geheugen?
Dacht er aan om nog 128 SD-RAM 133MHz bij te kopen...
Dacht er aan om nog 128 SD-RAM 133MHz bij te kopen...
ja ik heb paar maand gelede 128 mb 133 mhz gekocht. 270,- wasset toen. werkt goed tot nu toe. major on third is et merk.
Verwijderd
Ik heb net een klacht bij Norrod gedropt over de verkoop van CAS 226 geheugen.... je wilt niet weten hoe traag geheugen van dat type is. Ik wist niet eens dat er zulk geheugen bestond.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 19:20 schreef smokey het volgende:
ja ik heb paar maand gelede 128 mb 133 mhz gekocht. 270,- wasset toen. werkt goed tot nu toe. major on third is et merk.[/quote]Was dat toevallig bij Eynstein?
ja ik heb paar maand gelede 128 mb 133 mhz gekocht. 270,- wasset toen. werkt goed tot nu toe. major on third is et merk.[/quote]Was dat toevallig bij Eynstein?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 19:20 schreef smokey het volgende:
ja ik heb paar maand gelede 128 mb 133 mhz gekocht. 270,- wasset toen. werkt goed tot nu toe. major on third is et merk.[/quote]Major on thrird is geen merk. is een kwaliteit . net zoals brand on third etc.
[klepel mode]
Brand on third is iets als Super goed geheugen op een minder goed plankkie
Major on thrid is super alles ofzoiets ?
[klok mode uit]
Hyundai is goed geheugen op het moment.. brand of major on third. loopt beide goed.
Betaal je ook voor.
ja ik heb paar maand gelede 128 mb 133 mhz gekocht. 270,- wasset toen. werkt goed tot nu toe. major on third is et merk.[/quote]Major on thrird is geen merk. is een kwaliteit . net zoals brand on third etc.
[klepel mode]
Brand on third is iets als Super goed geheugen op een minder goed plankkie
Major on thrid is super alles ofzoiets ?
[klok mode uit]
Hyundai is goed geheugen op het moment.. brand of major on third. loopt beide goed.
Betaal je ook voor.
Verwijderd
Waar kan ik dan geheugen kopen, dat en goed is en toch nog zo rond de f250,- zit?
Ik vind zo'n reepje van f504,- zoals bij oc-shop echt bizar overdreven!
Ik vind zo'n reepje van f504,- zoals bij oc-shop echt bizar overdreven!
Ik heb geen ervaring met mycom geheugen, maar ik zie dat hun prijzen iha wat hoger zijn dan elders. Mischien komt dat omdat ze een prijzenkrantje voor 1 hele maand maken, en omdat een fysieke winkels hebben.
Heb die brand on third laatst gekocht bij eynstein en toen stond erop Winbond, wordt dit gemaakt door hyundai?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
koop toch wat fatsoenlijks als je toch al geld uitgeeft
zelf onlangs 225 gegeven voor 64, maar dan heb je kwaliteit en geen bagger.
zelf onlangs 225 gegeven voor 64, maar dan heb je kwaliteit en geen bagger.
Ik heb bij de oc-shop van dat hele dure spul gekocht...maar het draait wel foutloos op 158Mhz 2-3-2!!
Alleen nu is het 1 week na het ontvangen van mijn module de prijs 100 piek gedaald...zal je altijd zien
Alleen nu is het 1 week na het ontvangen van mijn module de prijs 100 piek gedaald...zal je altijd zien
reserveringshouder Tesla Model 3
Ok, ff opgezocht:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>There are multiple grades of memory available. Grade A memory is designed to work as board and original memory manufacturers’ intend. Lower grades (B, C, and D) fail to pass one or more standards that Grade A memory meets. These lower grades are found in the generic or major-on-third market. You may find a lower grade that will work with your board.[/quote]Dus van goed naar slecht/minder:
Chip op pcb:
brand on brand
brand on third
major on third
noname (on third)
topless (dat was zooi zeg, maar das alweer een tijd geleden gelukkig)
Chip op pcb:
brand on brand
brand on third
major on third
noname (on third)
topless (dat was zooi zeg, maar das alweer een tijd geleden gelukkig)
*insert signature here
Ik koop altijd gewoon a merk geheugen voor de laagst mogelijke prijs. BV funprice geheugen. Draait ook perfect op cas 2-2-2. Ik zou gewoon een goedkoop a merk kopen
Weet iemand op dat dane elec geheugen bij eynstein (133 mhz) wat is? 'k heb daar namelijk 192 mb van...
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Weet je wat het probleem is? Je kan nergens zien wat voor geheugen er word verkocht door zo'n winkel.... je moet altijd maar op de prijs afgaan!
Toch?
Toch?
hyundai werkt niet altijd op ieder moederbord heb ik uit ervaring gemerkt
infineon daarintegen nooit problemen mee gehad
wat ik zelf nu in me eigen pc heb ik zou het niet weten maar weet wel dat bv mijn mobo geen hyundai lust
infineon daarintegen nooit problemen mee gehad
wat ik zelf nu in me eigen pc heb ik zou het niet weten maar weet wel dat bv mijn mobo geen hyundai lust
.
Verwijderd
Van daag nog 128 mb 133 Mhz. geheugen gekocht bij computer9000 voor fl. 199,- toch ook leuk!
Verwijderd
Dat hoop ik ook, op hun site stonden twee verschillende 128mb 133 Mhz. dimm's een dure en een goedkope!
Zo te zien aan de spec's zat er geen verschil in!
ben benieuwd!!!
Zo te zien aan de spec's zat er geen verschil in!
ben benieuwd!!!
Pagina: 1