foor??
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Kodak is meestal niet veel soeps. Als je foto's van hun 4 megapixel model ziet dan springen te tranen in je ogen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
is ook nix overigens
optische zoom is zoiezo handig, deze heeft dus geen zoom... (ja, digitaal, maar dat kan ik met fotosoep ook wel)
En lichgevoeligheid/ruis... denk dat dat erg is
koop voor dat bedrag desnoods een goeie 2e-hands, een 1.3Mpixel (een goeie!) heb je veel meer aan dan eentje die veel mpixel heeft maar kutfoto's maakt
de trusat isnog brakker als deze dus ga voor een a40 of voor deze prijs desnoods voor een a200DJSmiley schreef op 29 oktober 2002 @ 11:31:
Brak ding..... koop dan een trust ding, die is 3 mpixel, zelfde bedrag....
is ook nix overigens
optische zoom is zoiezo handig, deze heeft dus geen zoom... (ja, digitaal, maar dat kan ik met fotosoep ook wel)
En lichgevoeligheid/ruis... denk dat dat erg is
koop voor dat bedrag desnoods een goeie 2e-hands, een 1.3Mpixel (een goeie!) heb je veel meer aan dan eentje die veel mpixel heeft maar kutfoto's maakt
Waar vind je die voor zo'n €229,-Gorefest schreef op 29 oktober 2002 @ 11:28:
Neh koop de Canon A40 voor 3 tientjes meer....
Op pricewatch staat ie tot op minstens €325
http://www.tweakers.net/pricewatch/26657
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Uh... lichtgevoeligheid, ruis in foto's, optische (=echte) zoom, enzovoorts...Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:08:
Mijn Ixus V2 is ook 2MP.. maar dit was 2x zo duur..? waar zit het grote verschil dan in?
Verwijderd
Das dus gewoon geen zoom. Ik vraag me af of een camera zonder zoom wel handig is.
http://www.tweakers.net/pricewatch/36316. Is een veel betere camera, en nog iets goedkoper ook. Heeft alleen iets minder geheugen denk ik, maar dat wil je toch bijkopen.
of spaar EVEN door en koop deze: http://www.tweakers.net/pricewatch/28882. Heeft tenminste optische zoom
Of spaar gewoon NOG even door en koop een ECHTE camera (A40) voor 315 euro.
Verwijderd
Zulke zaken horen geen digicams te verkopen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Hmm, bedankt voor de tip Exirion, ik was van plan om een cameratje te kopen en dacht ook aan dat ding van de trekpleister, maar nu weet ik dus beterExirion schreef op 29 oktober 2002 @ 11:16:
Koop dan liever een Canon A40 of Olympus C220 voor rond de 300 euro
Kodak is meestal niet veel soeps. Als je foto's van hun 4 megapixel model ziet dan springen te tranen in je ogen.
Verwijderd
naam van die winkel ofzo
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Trekpleister maakt sinds januari 1998 deel uit van Kruidvat Holding. Met meer dan 200 vestigingen verspreid over geheel Nederland is Trekpleister een drogisterij-keten van formaat.
De Trekpleister-formule is vanaf 1998 gerestyld en omgebouwd naar een moderne overzichtelijke voordeeldrogist. Het meest zichtbare element daarvan is de nieuwe huisstijl, waarin het markante donkerblauwe logo de hoofdrol vervult. Eind 2001 zijn alle Trekpleister-filialen voorzien van een compleet nieuw in- en exterieur.
Bij Trekpleister bieden wij u een uitgebreid traditionele drogisterij-assortiment waarbij u gemakkelijk vindt wat u zoekt. Wij hebben o.a. een fit&gezondshop, fotoservice en schepsnoep in zelfbediening. Bovendien treft u bij ons een compleet assortiment onderhouds- en reinigingsmiddelen aan. Het Trekpleister eigen merk bestaat uit meer dan 700 aantrekkelijk geprijsde producten met vertrouwde kwaliteit. Het Trekpleister eigen merk is in alle belangrijke assortimentsgroepen vertegenwoordigd.
Trekpleister is aangesloten bij het FreeBees spaarsysteem. FreeBees ontvangt u onder andere op onze eigen merk artikelen. FreeBees krijgt u ook als u tankt bij één van de 750 BP stations en als u surft via de gratis Internet provider Zon. Met FreeBees spaart u voor mooie cadeaus bij Free Record Shop en Kijkshop. Kijk verder op onze FreeBees-pagina.
Binnen Trekpleister is een aantal franchisenemers actief, dat samen met de Trekpleister-filialen zorgt voor een respectabele vierde positie op de ranglijst van drogisterijfiliaalbedrijven in Nederland.
200 eigen vestigingen
9 franchisevestigingen
1450 medewerkers
Trekpleister: Voordelig verzorgd!
je hebt serieus nog nooit van Trekpleister gehoord?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ehm... ik ook niet..Mooooody schreef op 29 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
Explain? Mijn 4 MP model maakt toch echt geen 'verschrikkelijk slechte' foto's hoor...Ares408 schreef op 29 oktober 2002 @ 11:16:
Ik vindt foto's van kodak digitale camera's verschrikkelijk slecht. Zou er nooit een kopen.
Precies, in de tijd van de DC3200 en DC3800 had Kodak een erg goede naam als ik de reviews van toen moet geloven qua beeldkwaliteit... Maar verder is dit als ik de specs bekijk een redelijk cameraatje voor dat geldJaded schreef op 29 oktober 2002 @ 19:38:
[...]
Explain? Mijn 4 MP model maakt toch echt geen 'verschrikkelijk slechte' foto's hoor...
Verwijderd
nou ja dat weet ik ook weer niet want ik heb niks om het mee te vergelijken
kmoet alleen nog ff zien of optische zoom een groot gemis gaat worden
als ik jullie was zou ik em links laten liggen..\
ik heb verschillende fotos er geprobeerd goed mee te maken maar tevergeefs.. ik kan je geen voorbeelden meer laten zien helaas... maar geloof me op men woord.
De foto's zien er heel vlak uit... de scherpte is zo slecht dat de foto (wel scherp) ingekleurd/geverfd is..
ik denk als je dat wilt..kan je dat beter met een fotobewerkings programma doen!
ik zou er niet aankomen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
nee...Mooooody schreef op 29 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
zitten waarschijnlijk niet in omgeving amsterdam ofzo
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Omgeving Zwolle hiero stikt het van de Trekplijsters....Firecow schreef op 29 oktober 2002 @ 21:30:
[...]
nee...
zitten waarschijnlijk niet in omgeving amsterdam ofzo
Verwijderd
Lijkt me onzin dit is gewoon een vervanging van de optische compactcameras die ook geen zoom hadden, nix voor de tweakers meer voor pa en ma of opa en omaUndertaker2 schreef op 29 oktober 2002 @ 14:09:
Zolang er geen optische zoom op zit is het wat mij betreft per definitie een miskoop. Net als een auto zonder versnellingen.
Heb geen idee waarom ik dat zou hebben gedaan, een gewonen ordinaire type fout hóór.CT schreef op 30 oktober 2002 @ 09:12:
Ik neem aan dat de topic opener "express" foor ipv voor heeft getyped (in de topic titel)
Verwijderd
Geef mij maar een rukwindjeMooooody schreef op 29 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
Verwijderd
toen ik je reactie zag, wilde ik ook direct weten waar je in godsnaam een A40 voor 240 euro zou kunnen kopen, maarjah helaas was het dus een "duur typefoutje"Gorefest schreef op 29 oktober 2002 @ 21:23:
Euh... dat was natuurlijk een foutje van die 3 tientjes meer ik had mij effe 100 Euro vergist...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik heb de DX4900 en ben er zeker ook over te spreken. Helemaal mee eens dus.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:12:
De mensen die beweren dat Kodak brakke camera's maakt, weten echt niet waar ze het over hebben mijn Kodak DC5000 (2MP) maakt echt super heldere foto's met hele levendige kleuren. Wereldcamera!