In de ini zie ik deze optie staan en die staat standaard op False, ik heb al via google gezocht maar niemand die iets weet. Wat betekent dit "UseStencil" en waarom staat dit standaard of False?
Verwijderd
Doe eens vreemd:
Zet hem op True en meld de verschillen
Zet hem op True en meld de verschillen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 12:27 . Reden: edit: ]
http://www.voodooalert.de/voodoo_compa.htm
kijk bij ut2003 daar staat in het duits een stukje erover , het heeft te maken met de lichteffecten als ik het zo lees, het heeft volgens mij weinig zin om te veranderen tenzij je een voodoo4/5 hebt, dan gaat het beter op 32 bit
kijk bij ut2003 daar staat in het duits een stukje erover , het heeft te maken met de lichteffecten als ik het zo lees, het heeft volgens mij weinig zin om te veranderen tenzij je een voodoo4/5 hebt, dan gaat het beter op 32 bit
Als je dat aanzet worden de schaduwen van objecten realistischer weergegeven...
In Q2(max) zag je bijvoorbeeld zonder alle joints van je playermodel nog in de schaduw. Met zie je dit niet en heb je gewoon een mooie, solide schaduw.
In Q2(max) zag je bijvoorbeeld zonder alle joints van je playermodel nog in de schaduw. Met zie je dit niet en heb je gewoon een mooie, solide schaduw.
Hmm, dan staat het in het stukje wat hierboven door mij gelinkt was best vaag, maarja lichteffecten met een opject creeren een schaduwRedTop schreef op 30 oktober 2002 @ 01:42:
Als je dat aanzet worden de schaduwen van objecten realistischer weergegeven...
Waarschijlijk is mijn uitleg maar een deel van het verhaal...
Pagina: 1