Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM]wil een case mod doen. maar kan dit??

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, misschien heb ik het de verkeerde code of misschien zelfs in de verkeerde sectie gezet, als dit zo is verplaats dit topic of PM mij zodat ik hem zelf kan editen of verwijderen,

Afbeeldingslocatie: http://www.devilish.nl/disk.jpg

dit wil ik gaan doen:

- een aantal ledjes naast elkaar op een printplaatje die heen en weer gaan zoals de knight rider

- dit print plaatje moet aangesloten worden op de voeding, hij moet immers aangaan als de PC ook aangaat,

- dit printplaatje moet dus achter het afdekplaatje voor de tweede diskette drive,
- achter dit afdekplaatje komt eerst een stuk plastic of iets dergelijks om zo stof buiten te houden

nu is zijn mijn vragen,

1 waar moet ik opletten
2 is het uberhaupt mogelijk
3 kan ik die print plaat op mijn voeding aansluiten en zo ja hoe??

ik ben een newbie met dit soort dingen maar wil het graag uitproberen, wie kan mij helpen, alvast bedankt _/-\o_

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ke,

er zijn al verschillende topics over geweest,

probeer eens te zoeken naar Hd VU meter,

daar zijn vast wel schema's te vinden

ik wens je suc6 en natuurlijk pic's als het af is !

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 12:13

Bluppy2

Hip!

dit soort dingen is al een aantal malen langsgekomen.. [search=knightrider led]
Bovendien is het pas de bedoeling dat je post als je zeker weet dat het op de goede plaats staat :)
(scheelt de modjes een hoop werk) :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

hoi welkom op GoT

nu zijn dit mijn antwoorden
1 dat je de faq leest, en zelf gaat zoeken voordat je vragen steld die al 20x zijn langsgekomen. zoeken met google en met de search van got wil ook heel goed helpen.
kijk is op http://members.home.nl/lodio/index.htm is de site van een kerel hier (exter) die heel veel schakelingetjes maakt met dit soort doeleinden
2 ja het is dus mogelijk, maar daar had je zelf ook achter kunnen komen.
3 dat is het idee erachter.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoeken, zie replies hierboven!

Dit topic is gesloten.