ok, misschien heb ik het de verkeerde code of misschien zelfs in de verkeerde sectie gezet, als dit zo is verplaats dit topic of PM mij zodat ik hem zelf kan editen of verwijderen,

dit wil ik gaan doen:
- een aantal ledjes naast elkaar op een printplaatje die heen en weer gaan zoals de knight rider
- dit print plaatje moet aangesloten worden op de voeding, hij moet immers aangaan als de PC ook aangaat,
- dit printplaatje moet dus achter het afdekplaatje voor de tweede diskette drive,
- achter dit afdekplaatje komt eerst een stuk plastic of iets dergelijks om zo stof buiten te houden
nu is zijn mijn vragen,
1 waar moet ik opletten
2 is het uberhaupt mogelijk
3 kan ik die print plaat op mijn voeding aansluiten en zo ja hoe??
ik ben een newbie met dit soort dingen maar wil het graag uitproberen, wie kan mij helpen, alvast bedankt

dit wil ik gaan doen:
- een aantal ledjes naast elkaar op een printplaatje die heen en weer gaan zoals de knight rider
- dit print plaatje moet aangesloten worden op de voeding, hij moet immers aangaan als de PC ook aangaat,
- dit printplaatje moet dus achter het afdekplaatje voor de tweede diskette drive,
- achter dit afdekplaatje komt eerst een stuk plastic of iets dergelijks om zo stof buiten te houden
nu is zijn mijn vragen,
1 waar moet ik opletten
2 is het uberhaupt mogelijk
3 kan ik die print plaat op mijn voeding aansluiten en zo ja hoe??
ik ben een newbie met dit soort dingen maar wil het graag uitproberen, wie kan mij helpen, alvast bedankt