Toon posts:

overscan via nvidia drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb na lang zoeken op GoT en andere plekken om iets te vinden over de mogelijkheid van overscan en flickerfilter via de nvidia drivers, dus met de mogelijkheid van nview en fullscreen overlay op je tv, maar een mail gestuurd naar nvidia (had ik natuurlijk meteen moeten doen)

dit is wat zij te zeggen hadden
Thank you for your email. The flicker filter and overscan features that are currently available on the Detonator 40 drivers will also be added to the Phillips tv encoder found on some of the Geforce 4 Ti series. Currently only the internal NVIDIA tv encoder and the Conexant CX25871 tv encoders are supported by the Detonator 40 drivers for tv overscan and flicker filter.
ik had dus specefiek gevraagd naar de mogelijkheden voor de philips 7108 encoder (o.a. op de aopen aeolus) maar dit geldt ook voor andere tv encoders die nog niet goed ondersteund worden.

ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept, want ik heb al een hoop gelezen dat de ene het wel kon instellen en de andere niet, nu weet je waarom.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
ha, dat is nou net wat ik zocht
alleen heb ik volgens mij geen philips chip (ASUS Ti4400)
wiet weet heb ik dat conexant ding, maar eens checken dan
40 drivers schijnen niet geweldig te zijn, maar toch maar eens proberen dan
flicker filter zit trouwens ook al in de 30 drivers volgens mij

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
hopen dan maar dat in latere versies wel ander chips worden ondersteund

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Voor overscan en flicker filter gebruik ik nu tvtool maar in detonator 40 zit dat dus standaard ingebakken? Dat zou mooi zijn. Alleen zijn er tot nu toe alleen maar bèta versies van detonator 40 uitgekomen. Of heb ik het mis?

Verwijderd

Goed bezig mrKite!
Handige info. Eens ff kijken wat voor tv encoder ik heb.