ik heb na lang zoeken op GoT en andere plekken om iets te vinden over de mogelijkheid van overscan en flickerfilter via de nvidia drivers, dus met de mogelijkheid van nview en fullscreen overlay op je tv, maar een mail gestuurd naar nvidia (had ik natuurlijk meteen moeten doen)
dit is wat zij te zeggen hadden
ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept, want ik heb al een hoop gelezen dat de ene het wel kon instellen en de andere niet, nu weet je waarom.
dit is wat zij te zeggen hadden
ik had dus specefiek gevraagd naar de mogelijkheden voor de philips 7108 encoder (o.a. op de aopen aeolus) maar dit geldt ook voor andere tv encoders die nog niet goed ondersteund worden.Thank you for your email. The flicker filter and overscan features that are currently available on the Detonator 40 drivers will also be added to the Phillips tv encoder found on some of the Geforce 4 Ti series. Currently only the internal NVIDIA tv encoder and the Conexant CX25871 tv encoders are supported by the Detonator 40 drivers for tv overscan and flicker filter.
ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept, want ik heb al een hoop gelezen dat de ene het wel kon instellen en de andere niet, nu weet je waarom.